Skip to main content

Cyberpunk 2077 - Operacja Firestorm: Johnny Silverhand, podkładanie bomby

Atak na Arasakę.

Po mocnym zakończeniu misji Skok na głęboką wodę na chwilę zmieniamy perspektywę. Grasz teraz jako Johnny Silverhand, a akcja przenosi się kilkadziesiąt lat w przeszłość.

Zaczynasz w korytarzu klubu. Idź prosto i w prawo. Ochroniarz (1) spróbuje cię zatrzymać, ale Johnny automatycznie się nim zajmie.

Przejdź dalej i wejdź na scenę. Podejdź do mikrofonu. Nie będziesz miał kontroli nad postacią, a gdy ją odzyskasz, idź przed siebie, do drzwi na wprost. Zaczepi cię jeszcze jeden członek zespołu - powiedz mu cokolwiek. Zresztą, żaden wybór dialogowy w tej misji nie jest istotny.

Gdy wyjdziesz na zewnątrz idź do śmigłowca (2). Po paru chwilach lotu i rozmowy otrzymasz kontrolę nad działkiem. Strzelaj do ochroniarzy Arasaki i wieżyczek na dachu (3).

Gdy pokonasz wszystkich, wysiądziesz z pojazdu. Idź za towarzyszami i czekaj, aż otworzą się drzwi. Potem ruszaj schodami w dół - po drodze będziesz musiał pokonać paru wrogów. Na szczęście rewolwer Johnny'ego jest potężny i wystarczy jeden strzał w głowę wroga.

Na dole w pomieszczeniu pokonaj jeszcze paru ochroniarzy, po czym podłóż ładunek w windzie (4). Po chwili Rogue każe ci jeszcze przestrzelić kable podtrzymujące windę.

Po chwili rozmowy ruszaj przez drzwi dalej. W większej sali musisz pokonać grupę wrogów i dostać się na górę (5). Walka nie jest jednak problemem, dzięki dobrej broni, którą trzymasz.

W pokoju skręć w lewo - w ścianie (6) jest ukryty panel z punktem dostępu. Wepnij terminal (7), a zacznie się wgrywanie wirusa.

Po wgraniu wirusa masz wracać tą samą drogą, którą przyszedłeś. W pewnym momencie jednak zostaniesz zaatakowany przez siły Arasaki. Akcja przesunie się do przodu, będziesz na dachu. Biegnij do śmigłowca. Zacznie się scenka.

Podczas rozmowy z Arasaką w drugiej siedzibie korporacji możesz mówić, co chcesz. Etap i tak zakończy się tak samo - w końcu przyszłość Silverhanda jest już nakreślona i nie możesz jej zmienić. Gdy Johnny straci przytomność, zacznie się od razu kolejna misja.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Wielki sen: Takamura i powrót do domu

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Skok na głęboką wodę: ucieczka

Zobacz także