Cyberpunk 2077 podejmie tematy polityczne
Plus: omówienie decyzji o perspektywie FPP.
Na łamach najnowszego numeru Official Xbox Magazine pojawił się wywiad z Patrickiem Millsem - projektantem zadań dla Cyberpunk 2077. Deweloper omawia podejście twórców do tematów politycznych i podaje nowy argument uzasadniający wybór perspektywy FPP.
„Cyberpunk 2077 to gra o ludziach znajdujących się na szczycie, którzy mają władzę, oraz o ludziach na samym dnie, którzy nie mają jej wcale. Ta władza może być pochodną pieniędzy, hierarchii społecznej, techniki oraz przemocy” - tłumaczy Mills (dzięki, PC Gamer).
Deweloper uważa, że podejście CD Projekt Red do tematów politycznych wyróżnia studio na tle innych. Uniwersum Cyberpunk naturalnie wiąże się z polityką, i tak samo jest w przypadku gry.
„Oryginalny świat Cyberpunk 2020 oraz świat znany z opowiadań o Wiedźminie zawierają w sobie złożoną krytykę autorów tych uniwersów. Nie mamy zamiaru przed tym uciekać” - przekonuje projektant zadań.
Poznaliśmy już podejście twórców Cyberpunk 2077 do perspektywy pierwszoosobowej, ale Patrick Mills, który pracował również nad Dzikim Gonem, przedstawia kolejny argument.
„Włączcie sobie jakąś grę trzecioosobową, np. Wiedźmina 3, i spójrzcie prosto w górę. Przekonacie się, że nie pozwala to wczuć się w grę. Nie mamy wtedy wrażenia, że patrzymy w niebo, tylko że poruszamy jakąś kamerą” - tłumaczy deweloper.
Data premiery Cyberpunk 2077 nie jest znana, ale tytuł zmierza na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że system zdolności bohatera twórcy wzorują na Skyrimie.