Cyberpunk 2077 - Skippy, gadający pistolet: jak zdobyć
Zwrócić czy zatrzymać broń?
W Cyberpunk 2077 możesz wejść w posiadanie gadającego pistoletu o imieniu Skippy, który wyświetla hologram zabawnego, przyjaznego naboju. Musisz tylko wiedzieć, gdzie go znaleźć.
Aby odnaleźć Skippy'ego, udaj się do wschodniej części dzielnicy Heywood, a dokładniej znacznika (1), który wskazaliśmy poniżej:
Ścieżka misji poprowadzi cię w zaułek między budynkami. Użyj znajdujących się tam kartonów (2), by przeskoczyć za ogrodzenie.
Po drugiej stronie znajdziesz ciało i leżący nieopodal pojemnik. Właśnie tam znajduje się Skippy (3) - podnieś go.
Pistolet przeprowadzi z tobą krótką rozmowę. Na początku przedstawi się, potem możesz też zapytać o zmianę imienia.
Skippy to pistolet typu Smart, który automatycznie namierza wrogów, a do tego jego moc skaluje się wraz z poziomem postaci.
Pod koniec pierwszej rozmowy masz możliwość wybrania jednego z dwóch trybów ostrzału:
- Bezduszny morderca sprawi, że Skippy będzie zawsze celował w głowy przeciwników (postrzały śmiertelne)
- Pseudo-pacyfista aktywuje tryb namierzania kończyn (postrzały nieśmiertelne)
Uwaga: wybranego trybu nie można już potem zmienić!
Zachować czy oddać gadający pistolet
Kiedy spędzisz już nieco czasu ze Skippym, poprosi cię on o oddanie go w ręce pierwotnej właścicielki - znanej ci już zapewne Reginy Jones.
Jeżeli nie zgodzisz się, natychmiast zachowasz pistolet, ale będzie on z ciebie drwił, kiedy będziesz korzystał z broni.
Jeżeli się zgodzisz, rozpoczniesz nową misję poboczną. Po udaniu się do Jones, kobieta zresetuje broń do ustawień fabrycznych (choć nie zmieni to trybu ognia, wybranego wcześniej), i zmieni jej imię na Daisy. Teraz ponownie uzyskasz wybór: zachować broń czy oddać ją za 7 tys. Eurodolarów.
Ze względu na nietypowość broni, radzimy ją zachować, ale wybór należy do ciebie. Skyppy'ego nie można rozmontować ani sprzedać.
Więcej porad:
- Katana: jak zdobyć
- Telefon: jak dzwonić i pisać SMS-y
- Kolory broni i przedmiotów, rzadkość
Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja