Cyberpunk 2077 - Szybka i wściekła: Claire, nielegalne wyścigi
Samochodowe wyścigi w Night City.
Szybka i wściekła to zadanie poboczne w Cyberpunk 2077, które składa się z kilku etapów, podczas których weźmiesz udział w wyścigach samochodowych. Odblokuje się automatycznie gdy tylko ukończysz zadanie główne Trzecia część nocy.
Po ukończeniu wspomnianego we wstępie zadania odezwie się do ciebie Claire i zaprosi do swojego garażu w Arroyo. Udaj się tam i wykaż zainteresowanie wyścigami ulicznymi. Po tym musisz odczekać chwilę, by otrzymać od kobiety wiadomość o nadchodzącym wyścigu. Otwórz komunikator, wybierz Claire z listy kontaktów i poinformuj ją, że chcesz wziąć w nim udział (1). Następnie skieruj się do miejsca oznaczonego na mapie i usiądź na ławce (2), by poczekać na rozpoczęcie.
Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, podejdź do Claire i rozpocznij rozmowę. Będziesz mógł wybrać pojazd którym będziecie się ścigać - twój aktualnie wybrany albo samochód Claire. Jeśli nie masz odpowiedniego wozu, wybierz ten towarzyszki - świetnie sprawdza się w tych wyścigach. Następnie weź drzazgę od Claire i wsiądź do samochodu (3), by rozpocząć wyścig.
Misja ta składa się łącznie z czterech wyścigów - każdy uruchamiany jest w odstępie czasu od poprzedniego. Trzy pierwsze to:
- City Center - pierwszy etap, który sprawdzi twoją kontrolę nad pojazdem. Jest tutaj pełno ostrych zakrętów, staraj się więc regularnie zwalniać, by nie wypadać z trasy. Uważaj także na ruch uliczny - omijaj samochody.
- Badlandy - drugi etap to wyścig na pustkowiach. Nie ma tutaj żadnego ruchu, a trasa jest stosunkowo prosta. Utrudnieniem jest tutaj nierówny teren. Staraj się za wszelką cenę zachować przyczepność, by nie ryzykować zarzuceniem samochodu.
- Santo Domingo - trzeci etap bardzo przypomina pierwszy. Ruch jest tu niezwykle intensywny, sporo zakrętów jest ostrych i wymaga dość znacznej redukcji prędkości. Hamuj i omijaj przeszkody, a powinno ci się udać dotrzeć do mety bez problemu.
Czwarty i finałowy etap jest w gruncie rzeczy najprostszy. Wyróżnia się jednak pod kątem fabularnym. Sampson, mężczyzna poszukiwany przez Claire, w pewnym momencie wycofa się z wyścigu, a ty będziesz miał dwie możliwości. Możesz kontynuować wydarzenie i zignorować uciekiniera, co spotka się z dezaprobatą twojej towarzyszki.
Możesz też ruszyć w pościg i go dogonić. Tutaj także otwierają się dwie drogi. Możesz pozwolić Claire zabić Sampsona lub przekonać ją, żeby darowała mu życie. W obu przypadkach otrzymasz samochód Claire - jeśli uda ci się uratować mężczyznę, zyskasz także jego wóz.
Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Na czarną godzinę: Lizzy Wizzy