Cyberpunk 2077 - tworzenie postaci: przeszłość, na co wpływa, którą wybrać
Nomada, Punk, Korp.
Na początku swojej przygody z Cyberpunk 2077 stajesz przed wyborem przeszłości postaci. Poniżej znajdziesz odpowiedź na pytanie, czy decyzja jest ważna oraz na co wpływa.
Przeszłość postaci wpływa przede wszystkim na sekwencję początkową gry, oraz miejsce, w którym zaczniesz zabawę. Ok. pierwsze pół godziny gry jest zależne od wybranej przez ciebie ścieżki. W grze są więc trzy różne prologi dla Nomady, Punka i Korpa.
Wybrana ścieżka postaci pozwala ci też w niektórych momentach gry użyć w dialogu kwestii dostępnej tylko dla konkretnej przeszłości. Przykładowo Nomada może popisać się w rozmowie biegłością w motoryzacji.
Uwaga: wybrana przeszłość nie wpływa na zdolności, umiejętności czy przedmioty startowe ani nie zapewnia żadnej realnej przewagi na żadnym etapie gry.
Poniżej dowiesz się, w którym miejscu i jak zaczynasz grę, wybierając konkretną przeszłość:
Nomada
Miejsce startowe: Badlandy, przedmieścia Night City
Nomada to jedyna przeszłość, w której zaczynasz grę poza Night City. Przygodę rozpoczniesz na pustkowiach z prowizorycznymi mieszkaniami i polami naftowymi. V będzie w tym wariancie wyrzutkiem, który odwraca się od własnej grupy - uznawanej przez Nomadów za rodzinę - by udać się do metropolii.
Punk
Miejsce startowe: Heywood, dzielnica Night City
Jako Punk rozpoczniesz grę w dystrykcie, w której szerzy się przemoc, a gangi zyskują coraz większą władzę. Doświadczysz, czym jest życie na ulicy.
Korp
Miejsce startowe: Centrum Night City
Wybierając Korpa, rozpoczniesz na samym szczycie Night City. Centrum miasta to serce metropolii, a zarazem jej najbezpieczniejsza dzielnica. Wcielisz się w pracownika Arasaki, największej megakorporacji Night City.
Więcej porad:
- Tworzenie postaci: jak wydać punkty atrybutów
- Reputacja: co daje, jak zwiększyć
- Szybka podróż
Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja