Cyberpunk 2077 - Tysiące twarzy, setki miraży: przewrót w Chmurach
Starcie z bossami Tygersów.
Tysiące twarzy, setki miraży to zadanie poboczne w Cyberpunk 2077, które kontynuuje wątek klubu Chmury, jest także ściśle powiązane z romansem z Judy Alvarez. By je odblokować musisz ukończyć inną misję poboczną, Pizza Party.
Zadanie to automatycznie aktywuje się po upływie mniej więcej 6 godzin w grze od momentu ukończenia Pizza Party. Otrzymasz od Judy wiadomość, a po kolejnych 6 godzinach dziewczyna do ciebie zadzwoni i rozpocznie się właściwa część zadania.
Udaj się do megabloku H8 (1) - podążaj za mini-mapą, a na miejscu trudno przeoczyć budynek z uwagi na olbrzymi szyld 08. Dotrzyj na miejsce mniej więcej o godzinie 16:00, a następnie podejdź do Judy i lalek (2), by rozpocząć rozmowę.
Przeklikaj wszystkie opcje dialogowe, by dowiedzieć się na czym polega plan. Zakończ konwersację i udaj się ze wszystkimi do windy. Poczekaj chwilę i z panelu kontrolnego wybierz piętro 03: Obsługa techniczna (3).
Gdy winda się otworzy, szybko wyjdź z drzwi i wskocz za kolumnę po lewej stronie, gdyż na wprost jest wróg (4) który zacznie cię namierzać. Oprócz niego na piętrze jest jeszcze dwóch innych. Załatw ich wszystkich, a następnie porozmawiaj z Judy.
Skieruj się teraz do windy towarowej (5) i z panelu kontrolnego wybierz jedyną opcję, czyli piętro 55: Dach. Po wjechaniu na górę możesz od razu przejść przez bramkę (6) po lewej stronie, by skrócić sobie drogę do celu, jednak wymaga to 5 punktów zdolności technicznych.
Jeśli ich nie posiadasz, skieruj się zamiast tego na wprost, a stamtąd zeskocz na niższe piętro (7). Teraz podejdź do przodu by dotrzeć na taras, na którym czeka pojedynczy wróg (8). Załatw go i wejdź do pomieszczenia.
Tutaj znajdziesz kilku dodatkowych wrogów. Możesz zająć się nimi po cichu, co wymaga jednak trochę cierpliwości, gdyż wszyscy znajdują się na otwartym terenie. Możesz też po prostu wyciągnąć broń i otworzyć ogień - nie przybędą tutaj żadne posiłki nieprzyjaciela. Po wszystkim wybiegnij po schodach na górę, załatw znajdującego się tam strażnika i wejdź do biura Hiromiego (9).
W tym miejscu rozegra się finałowa scena tego zadania. W zależności od wybranych kwestii dialogowych wpłynie to na rezultat zadania i możliwość kontynuowania wątku z Judy. Są trzy warianty:
- Akceptujesz plan Maiko i przyjmujesz zapłatę. Wybierz opcje dialogowe Hiromi musi odejść, a potem Maiko będzie szefową, jak dotychczas. Jest to najgorsze z rozwiązań, gdyż rozwścieczy Judy, zablokuje dalsze zadanie (W topieli) i wątek romantyczny z tą kobietą.
- Akceptujesz plan Maiko i nie przyjmujesz zapłaty. Wybierz te same kwestie dialogowe co we wcześniejszym wariancie, jednak nie przyjmij zapłaty od Maiko. Jest to również pokojowe rozwiązanie, gdyż nie dojdzie do walki, a jednocześnie będziesz mógł kontynuować wątek i romans z Judy.
- Nie akceptujesz planu Maiko. Wybierz opcję Chmury ogłaszają niepodległość (10), co doprowadzi do walki z bossami Tygersów, pozwalając ci jednocześnie zdobyć ich broń. Rozwiązanie to także pozwala kontynuować wątek i romans z Judy. Na koniec musisz zdecydować, czy pozwolisz Maiko żyć. Jeśli tak, wybierz opcje dialogowe Co? , a następnie Nie wiesz tego na pewno. Każda inna opcja sprawi, że Maiko cię zaatakuje.
Niezależnie od wyborów, opuść biuro Hiromiego i skieruj się wzdłuż trasy na mini-mapie, by dojść do windy. Z panelu wybierz piętro 01: Parter. Na dole czeka na ciebie Judy. Jeśli chcesz dostać od niej buziaka, wybierz opcję dialogową Jest różnica między głupotą a wiarą w ludzi. Po rozmowie Judy wróci do mieszkania, a zadanie zostanie zakończone.
Zobacz także: Cyberpunk 2077 - zadania poboczne: spis alfabetyczny
Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja