Cyberpunk 2077 - Ukryta prawda: Prorok Garry
Teorie spiskowe nie z tej Ziemi.
Ukryta prawda to jedno z bardziej niecodziennych zadań pobocznych w grze Cyberpunk 2077, zarówno ze względu na jego przebieg, jak i sam fakt, że prawie do samego końca nie pojawia się w dzienniku. By w ogóle móc się go podjąć, konieczne jest ukończenie misji głównej Ostatnia taka robota.
W celu realizacji zadania udaj się do południowej części Watson (1), niedaleko kliniki Viktora. Prorok Garry (2) zawsze znajduje się w tym samym miejscu, przy ulicy. Jest to o tyle kluczowe, że trzeba odwiedzić go tutaj łącznie pięciokrotnie. Złapiesz go o niemal dowolnej porze, za wyjątkiem przedziału 5:00 - 10:00 kiedy to śpi.
W ramach zadania musisz wysłuchać przemówienia Garrego. Zbliż się do niego i poczekaj, aż sam zainicjuje z tobą rozmowę. Wybierz dowolną kwestię dialogową (3), a następnie zdecyduj, czy chcesz przekazać datek na jego cel - jeśli chcesz odblokować dodatkową interakcję na koniec tego zadania, przeznacz 100 Eurodolarów.
Cały proces musisz powtórzyć pięciokrotnie. Pomiędzy każdą rozmową w teorii musi być odpowiedni odstęp czasu, jednak wystarczy oddalić się na niewielki dystans (by lokalizacja Garrego zniknęła z mini-mapy) i powrócić, by zainicjować kolejny etap.
Przy piątej przemowie proroka pojawi się dwójka nomadów (4). Zainicjują rozmowę, podczas której musisz wstawić się za Garrym. Dojdzie do walki, jednak wrogowie nie będą stanowić żadnego wyzwania. Po wszystkim rozpocznie się kolejna konwersacja z Garrym, podczas której nakieruje cię na miejsce tajemniczej wymiany - a samo zadanie wreszcie dodane zostanie do dziennika.
Udaj się do wskazanego miejsca i wejdź w interakcję z Johnnym (5). Wybierz dowolne opcje dialogowe i skieruj się do wskazanej na mini-mapie kryjówki, by poczekać na spotkanie.
Pojawią się dwie grupki wrogów, a twoim celem jest ich eliminacja. Warto wcześnie się tego podjąć, gdy wrogowie stoją jeszcze w grupie - 1-2 celnie rzucone granaty (6) pozwolą ci pozbyć się większości wrogów.
Wybij przeciwników i z jednych ze zwłok zbierz Tajemniczy chip (7). Następnie wciśnij wyświetlony na ekranie przycisk, by przeczytać zawartość drzazgi (bądź zrób to z poziomu ekwipunku).
Aktywuj drzazgę, by złamać jej zabezpieczenia (8). Nie jest to konieczne do ukończenia tego zadania, ale pozwoli zyskać trochę dodatkowych punktów doświadczenia.
Wróć teraz do miejsca, w którym rozmawiałeś z Garrym. Zamiast niego będzie tam jednak jego uczennica. Wypytaj ją o to co stało się z Garrym. Jeśli zaoferowałeś wcześniej prorokowi datek w wysokości 100 Eurodolarów, będziesz mógł spytać o chip (9). Czeka cię jeszcze krótka konwersacja z Johnnym, po której zadanie to zostanie zakończone.
Uwaga - możesz odblokować dodatkowe linie dialogowe do wyboru podczas rozmowy z Garrym, jednak konieczne będzie ukończenie kilku zadań głównych. Są to Czynnik Ludzki, Na rozdrożach, Stróże bezprawia i Mieszkanie 303.
Zobacz także: Cyberpunk 2077 - zadania poboczne: spis alfabetyczny
Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja