Skip to main content

Cyberpunk 2077 - W topieli: podwodna wycieczka, romans z Judy

Nurkowanie i zwiedzanie zatopionego miasta.

W topieli to misja poboczna w grze Cyberpunk, która pozwala rozpocząć romans z Judy Alvarez. By ją odblokować musisz ukończyć misję poboczną Tysiące twarzy, setki miraży w odpowiedni sposób, wybierając w finałowej scenie konkretne opcje dialogowe.

Odczekaj mniej więcej 24 godziny od momentu ukończenia wspomnianego we wstępie zadania, a zadzwoni do ciebie Judy. Przeklikaj opcje dialogowe i zgódź się na spotkanie z nią. Po zakończeniu rozmowy udaj się do wskazanego miejsca w południowo-wschodniej części mapy (1). Dotrzyj do oznaczonej przez zadanie chaty, stań przy barierce i naciśnij przycisk interakcji, by poczekać (2) na Judy.

Zbliż się do twojej towarzyszki i rozpocznij rozmowę. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, a na koniec wybierz [wstań] No jasne. (3), by zgodzić się na plan z nurkowaniem.

Podążaj teraz za Judy i z pudełka (4) zbierz skafander nurkowy. Zostanie on automatycznie założony na postać. Teraz musisz tylko zbliżyć się do Judy i wybrać opcję dialogową [podłącz się] Zróbmy to. (5), by podłączyć się do jej komputera.

Podejdź z Judy do krawędzi i po zakończeniu rozmowy wskocz do wody. Podążaj za nią w głębiny, aż dotrzecie do pierwszego postoju. Poczekaj chwile, a następnie opłyń ją dookoła, obojętnie w którym kierunku. Przeklikaj potem opcje dialogowe, a na koniec opłyń drążek przy którym stoi Judy od drugiej strony i się go złap (6), by zanurkować głębiej.

Traficie do klimatycznego, zatopionego miasta. Płyn za nią, aż dotrzecie w okolicy jadłodajni. Musisz zeskanować tutaj 4 przedmioty. Pierwsze dwa to szyld (7) leżący przy barze i ramka do zdjęć (8) obok domu Judy.

Przy domu znajdziesz także aparat (9). Zeskanuj go, odczekaj aż rozmowa z Judy się zakończy, a następnie go podnieś. Możesz teraz dać go jej w prezencie. Ostatni przedmiot do zeskanowania to kij hokejowy (10), leżący przy ścianie domu.

Porozmawiaj z Judy i płyńcie dalej. Tu do zeskanowania będą trzy kolejne przedmioty. Pierwszy z nich to parasolka (11) leżąca między dystrybutorami paliwa na stacji benzynowej. Drugi to znajdujący się niedaleko wrak ciężarówki (12).

Ostatnim przedmiotem do zeskanowania jest lalka (13), którą znajdziesz w starej beczce leżącej na dnie. Zeskanuj ją, zapytaj o nią Judy, a następnie porozmawiaj z dziewczyną, by móc kontynuować wędrówkę.

Dotrzecie do kościoła, z zablokowanymi frontowymi drzwiami. Poszukaj wejścia, opływając budynek od prawej strony, gdzie znajdziesz wyrwę w ścianie (14). Przepłyń przez nią i dołącz do Judy, która wpłynie przez dach. Czeka cię kolejna rozmowa, po której V straci przytomność i obudzi się na brzegu.

Judy zaproponuje wspólny nocleg w chacie - zgódź się, wybierając opcję dialogową [wstań] Czemu nie (15). Idź z nią do domu, a po krótkiej rozmowie wybiegnij na zewnątrz i skieruj się do generatora (16). Wejdź z nim w interakcję, by przywrócić zasilanie.

Wróć do chaty i podejdź do drzwi od łazienki (17). Wybierz opcję dialogową [zapukaj] Co mówiłaś?, by dostać się do środka. Podejdź do Judy i wybierz opcję [usiądź] Jesteśmy skalibrowane. Po wymianie kilku zdań pojawi się kluczowa opcja dialogowa do wyboru, [dotknij] Jest dla nas (18). Jeśli ją wybierzesz, doprowadzisz do sceny miłosnej V i Judy - jeśli nie, przerwiesz wątek romantyczny pomiędzy kobietami.

Po upojnej nocy podnieś leżące przy łóżku ubrania, a następnie wyjdź z chaty i skieruj się wzdłuż trasy na mini-mapie, by dotrzeć do Judy. Porozmawiaj z nią i w czasie konwersacji wybierz opcję Początek czegoś fajnego. Dzięki temu V i Judy zostaną parą, a dziewczyna pojawi się w zakończeniu gry. Jeśli wybierzesz drugą opcję dialogową, wątek romantyczny się zakończy, a Judy opuści miasto.

W dalszej części rozmowy Judy da ci dostęp do swojego mieszkania - od teraz możesz udać się tam w dowolnej chwili i zyskać dostęp do swojej prywatnej skrzyni. Zadanie zostanie zakończone gdy tylko rozmowa z nią dobiegnie końca.

Zobacz także: Cyberpunk 2077 - zadania poboczne: spis alfabetyczny

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Zobacz także