Skip to main content

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Co z oczu, to z serca

Uwalniamy zakładnika Kosiarzy.

Grając w dodatek Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 możemy przyjąć kilka zleceń od fixera znanego jako Mr. Hands. W ramach jednego z nich musimy odzyskać wartościowy prototyp skradziony przez Kosiarzy. Pojawi się jednak problem, bowiem sprzęt wszczepił sobie zakładnik gangu - kontrakt Co z oczu, to z serca.


Na tej stronie:


Dostań się do środka siedziby Kosiarzy

Zaczynamy na opuszczonym placu budowy w południowym Dogtown, który Kosiarze zamienili w swoją bazę. Po wysłuchaniu telefonu od Mr. Handsa wchodzimy na teren gangu albo wskakujemy na jeden z baraków dookoła, aby lepiej rozeznać się w sytuacji oraz rozmieszczeniu wrogów.

Dziedziniec jest silnie obstawiony: trafimy tu na snajperów (1), operatorów karabinów maszynowych (2), szeregowych bandytów (3), kamery (4) a także na automatyczną wieżyczkę w głębi placu (5). Przekradamy się lub zabijamy wszystkich, a następnie wchodzimy do środka budynku (tu też czeka kilku wrogów i działko), po czym wjeżdżamy windą po prawej na piętro.

Po wjechaniu na górę trafimy na jeszcze sporą grupę wrogów i kolejne wieżyczki. Pokonujemy ich preferowaną metodą, po walce wchodzimy na piętro i odnajdujemy podwójne drzwi w niewielkiej serwerowni, którymi schodzimy do niższej części budynku.

Dotrzemy do niewielkiego więzienia, gdzie spotkamy mężczyznę. Ten wyjaśni nam, że ma wszczepiony prototyp, którego poszukujemy i musimy go uwolnić. Po rozmowie, zgodnie z sugestią Hasana wchodzimy piętro wyżej i korzystamy z komputera leżącego na biurku. Wchodzimy w zakładkę „Pliki” i we wpisie „Kody i hasła” znajdziemy kod: 2753. Wracamy do Hasana i otwieramy celę.

Następnie podążamy za Hasanem, który zaprowadzi nas do schematu prototypu, a następnie zasugeruje ucieczkę przez pobliski zwodzony most. Wchodzimy w interakcję ze skrzynką bezpiecznikową na balkonie obok i przechodzimy razem z mężczyzną na pobliski budynek. Tam Hasan usiądzie na krześle, a my będziemy musieli zdecydować, jak zakończymy zlecenie.


Hasan - zabić, wypuścić czy dostarczyć fixerowi

Kiedy mężczyzna usiądzie na krześle musimy podjąć decyzję, jak zakończyć zadanie. Jeśli po prostu go tam zostawimy i przekażemy Mr. Handsowi sam schemat, to w ostatniej rozmowie okaże się, że Hasan uciekł i nie oddał prototypu Zetatechowi, ale kontrakt zostanie zamknięty. Podobnie, jeśli go zabijemy - uszkodzony sprzęt będzie bezużyteczny, ale chociaż odzyskaliśmy schematy.

Gdy natomiast wybierzemy przesłuchanie mężczyzny, wówczas powie nam prawdę. Okazało się, że chciał ukraść prototyp Zetatechowi i sprzedać go z zyskiem, ale ripper wydał go Kosiarzom. W takiej sytuacji dzwonimy do Mr. Handsa i zdajemy mu sprawozdanie z misji. Możemy wówczas po prostu kazać fixerowi zabrać Hasana albo jednocześnie poprosić, żeby po wydobyciu prototypu ten mógł odejść wolno.

Tak czy inaczej po przewinięciu czasu zadanie zakończy się. Jeśli Hasan przeżył (wypuściliśmy go albo poprosiliśmy fixera o wypuszczenie go) to po jakimś czasie mężczyzna zadzwoni do nas, co rozpocznie krótkie zadanie Każdy orze, jak może - otrzymamy w nim prezent w postaci unikatowej broni.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Gwiazdy przed oczami

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Czekając na Dodgera

Zobacz także