Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Draft w Dogtown
Docieramy do kryjówki.
Po pokonaniu robota Chimera w dodatku Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077, najemnik V wraz z prezydentką Rosalind Myers kierują się do przygotowanej przez So Mi kryjówki w opuszczonym budynku. Aby się tam dostać, muszą przejść tunelami metra - misja główna Draft w Dogtown.
Na tej stronie:
- Znajdź wyjście z tuneli metra
- Znajdź sposób na przywrócenie zasilania
- Znajdź wejście do baru Captain Caliente
- Wejdź do kryjówki
Znajdź wyjście z tuneli metra
Po walce podchodzimy do kontenera przy schodach i otwieramy go, po czym wchodzimy do środka. Drzwi na końcu będą zamknięte, ale zgodnie z sugestią Myers otwieramy właz na górze kontenera i tędy wychodzimy na zewnątrz. Kierujemy się prosto przez kolejny wagon.
W tym momencie Myers każe nam jeszcze raz spróbować skontaktować się z Songbird, ale nadal nie otrzymujemy odpowiedzi. Pojawi się za to Johnny, z którym możemy przedyskutować ostatnie wydarzenia. Tak czy inaczej podążamy dalej tunelami, a na końcu przesuwamy niewielki wagonik.
Dotrzemy do rozwidlenia, na którym obieramy drogę na lewo. Przeskakujemy między dużymi rurami na zniszczonym wagonie i za nim skręcamy w prawo. Trafimy na generator, który aktywujemy. Otworzy to tunel techniczny obok. Wskakujemy do środka i przechodzimy na drugą stronę tuneli.
Następnie przez dłuższy czas podążamy za znacznikiem, aż dotrzemy do windy - zauważymy, że w tym czasie zaczną się nasilać zakłócenia Relica. Po wejściu do windy V upadnie na ziemię, a Myers zacznie się pytać co z nami. Przyznajemy się kobiecie, że umieramy, po czym aktywujemy windę i wjeżdżamy na górę.
Znajdź sposób na przywrócenie zasilania
Po dotarciu na górę idziemy korytarzem do końca i razem z kobietą wchodzimy do wskazanego przez Songbird mieszkania. Okaże się puste - po rozmowie z prezydentką podchodzimy do generatora w rogu pomieszczenia i aktywujemy go, a następnie rozmawiamy z Johnnym.
Obok generatora znajdziemy pojemnik z bateriami, w którym jest jedno puste miejsce. Odwracamy się i podchodzimy do sterty dronów na stole w głównej części mieszkania. Wyjmujemy baterię z jednego z nich, a następnie wkładamy baterię do pojemnika. Kiedy to zrobimy, ponownie uruchamiamy generator, co włączy prąd w mieszkaniu.
Po tym siadamy z Myers przy stole i pijemy piwo oraz słuchamy wiadomości. Po chwili pojawi się niespodziewanie dwóch mężczyzn. Możemy z nimi walczyć lub załatwić sprawę polubownie. W tym drugim wypadku wybieramy kolejne opcje dialogowe:
- Przeżyjecie kolejny dzień
- To wasza szansa (w trakcie szybkiego wyboru)
- Możecie spać spokojnie (w trakcie szybkiego wyboru)
Jeśli mężczyźni przeżyli to możemy z nimi porozmawiać. Tak czy siak siadamy obok Myers i rozmawiamy jeszcze przez chwilę, a następnie kładziemy się spać. Rano podchodzimy do Prezydentki stojącej na balkonie, która przedstawi nam dalszy plan działania.
Po rozmowie kobieta wręczy nam monetę będącą symbolem agentów specjalnych. Możemy w tym momencie złożyć przysięgę albo po prostu wziąć monetę bez składania deklaracji, co Myers zrozumie i nie będzie się sprzeciwiała. Pierwsza opcja nie spodoba się Johnny’emu, natomiast drugą pochwali.
Znajdź wejście do baru Captain Caliente
Wsiadamy do windy zjeżdżamy na dół, w międzyczasie rozmawiając z Johnnym. Na dole rozmawiamy z Jacobem (o ile go nie zabiliśmy), który zwróci naszą uwagę na zrzuty sprzętu dla Hansena, które możemy spróbować obrabować, jeśli mamy taką ochotę. Tak czy inaczej kierujemy się za znacznikiem do baru.
Po dotarciu do baru okaże się, że drzwi są zamknięte, a dodatkowo w środku widać miny. Do baru możemy się dostać na kilka sposobów. Jeśli posiadamy 20 punktów siły lub 20 punktów Zdolności Technicznych, to możemy po prostu otworzyć przednie drzwi. Jeśli natomiast obejdziemy budynek od lewej, to znajdziemy dziurę w ścianie zastawioną śmietnikiem. Potrzebujemy 15 punktów siły do przesunięcia go, a przez dziurę wejdziemy na zaplecze baru.
Trzecia opcja nie wymaga posiadania umiejętności, ale czeka nas trochę skakania. Jeśli zeskanujemy za pomocą Kiroshi przewody zasilające drzwi, to możemy za nimi podążyć do skrzynki bezpiecznikowej. Odwracamy się i po rusztowaniu wchodzimy na kładkę, którą przechodzimy w lewo. Teraz czeka nas dość trudny skok. Musimy wziąć jak największy rozbieg i doskoczyć do kładki widocznej w oddali - potrzebne będą implanty nóg. Następnie wskakujemy wyżej i na końcu rusztowania przełączamy bezpieczniki.
Tak czy inaczej wchodzimy do baru. Udajemy się do bocznego korytarza i korzystamy z telefonu na ścianie zaplecza, po czym wpisujemy na nim numer 0931. Tak czy inaczej następnie udajemy się na wskazane przez mężczyznę boisko do koszykówki i siadamy na trybunach. Rozmawiamy z Johnnym, a po chwili od tyłu zajdzie nas Reed, któremu pokazujemy otrzymaną od Meyers monetę.
Następnie wchodzimy po schodach na górę i wsiadamy od strony pasażera do czarnego vana zaparkowanego w pobliżu. Po chwili do auta wsiądzie także Reed, z którym rozmawiamy. Możemy obejrzeć podróż do końca albo przyspieszyć ją. Ostatecznie docieramy z Reedem do kryjówki Myers. Wchodzimy do windy i wjeżdżamy na górę.
Wejdź do kryjówki
Po dotarciu pod mieszkanie pukamy do drzwi, a otworzą nam poznani wcześniej mężczyźni (o ile przeżyli). Następnie idziemy za Myers i Reedem do bocznego pokoju, gdzie omawiamy następne kroki. Ujawniamy też agentowi, że mamy w głowie Relic i pracujemy dla Songbird w zamian za obietnicę pomocy.
Po wszystkim wychodzimy z budynku. Teraz będziemy musieli poczekać kilka dni na telefon od Reeda, ale w większości na tym zadanie zakończy się, a jego miejsce rozpoczniemy kolejne - Głębokie rany i stare blizny.
Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Głębokie rany i stare blizny
Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Wszyscy ludzie prezydentki