Skip to main content

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Gwiazdy przed oczami

Pomagamy aspirującemu bokserowi.

Podczas rozgrywania dodatku Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 skontaktuje się z nami trener Fred McVeigh. Mężczyzna prosi, abyśmy pomogli jego znajomemu Aaronowi przyspieszyć jego karierę w boksie. Okazuje się, że sprawa jest nieco bardziej skomplikowana niż mogło się wydawać - misja poboczna Gwiazdy przed oczami.

  • Uwaga: aby odblokować zadnie konieczne jest najpierw ukończenie wszystkich etapów misji Do Krwi z podstawowej wersji gry.

Na tej stronie:


Początek misji i odnalezienie Damira

Po odczytaniu SMSa od Freda zgadzamy się pomóc Aaronowi. Trener da nam namiary na sportowca i powie, że musimy się z nim spotkać osobiście. Udajemy się za znacznikiem we wskazane miejsce, aż trafimy na ring, na którym trwa mecz. Rozmawiamy z bukmacherem, który wskaże nam Aarona. Opcjonalnie możemy postawić na sportowca 100 eurodolarów (300 z przeszłością Street Kid), to wygramy nieco dodatkowej gotówki.

Po walce rozmawiamy z Aaronem, który przedstawi nam szczegóły misji - musimy mu pomóc dostać się do kosiarza Ripperów. Po rozmowie udajemy się za znacznikiem do Terra Cognita, gdzie czekamy na przybycie boksera. W trakcie drogi do budynku sportowiec przekaże nam prawdziwy cel wizyty u rippera - gangsterzy wszczepili mu czip, który obezwładniał go w ustawionych walkach, a teraz chce, żeby go wymontowano.

Po dotarciu do budynku przed wejściem spotkamy kilku Kosiarzy. Możemy spróbować zakraść się do środka budynku albo przebić do środka siłą - sięgnięcie po przemoc nie ma tutaj negatywnych konsekwencji. Wewnątrz musimy kierować się schodami do góry i przejść po kładce zamontowanej na ramieniu dużego posągu.

Obok zablokowanej windy wchodzimy do niewielkiego korytarza, a następnie przechodzimy przez drzwi po lewej - tam znajdziemy gabinet Damira. Drzwi będziemy mogli otworzyć tylko, jeśli nie wywołaliśmy alarmu lub - w przypadku wybrania walki - pokonaliśmy wszystkich wrogów na terenie obiektu. Po wejściu do środka rozmawiamy z ripperem. Na miejscu rozmawiamy z mężczyzną i zapewniamy, że nie jesteśmy zagrożeniem. Następnie siadamy na wózku inwalidzkim i czekamy na zakończenie operacji.


Angie - zabić czy nie, czy Aaron ma dalej walczyć

Kiedy Aaron jest jeszcze nieprzytomny do gabinetu wejdzie Angie wraz z kilkoma Animalsami. Możemy wyjąć broń i ich zastrzelić, ale wówczas po obudzeniu się Aaron nie będzie zadowolony z takiego obrotu spraw. Możemy też przekonać kobietę, żeby na razie dała Aaronowi spokój - w takim wypadku musimy wybrać następujące opcje dialogowe:

  • Tak, będziemy mieć problem
  • Byłego gangusa
  • Chcecie go pozbawić walki życia
  • [Zagroź] Chcesz skończyć jak Sasquatch? (jeśli zabiliśmy Sasquatch w misji Rozpoznanie wzorca)

Następnie Aaron obudzi się, a my będziemy musieli powiedzieć mu, co wydarzyło się, kiedy spał. Po krótkiej rozmowie poprosi nas o radę co ma zrobić. Możemy doradzić mu podłożenie się, żeby miał z głowy Animalsów, namówić go do wygrania walki albo powiedzieć, żeby sam zdecydował po wyborze trzeciej opcji dialogowej.

Następnie zamieniamy jeszcze kilka słów z Damirem i wychodzimy z budynku. Po upływie kilku dni otrzymamy SMSy od Aarona i Freda, podsumowujące zadanie. Jeśli namówiliśmy Aarona do walki, zgodnie z jego obawami Animalsi przyszli po niego po meczu.

Jeśli natomiast namówiliśmy go do podłożenia się, albo powiedzieliśmy, żeby sam zdecydował (wówczas też się podłoży), to powie nam, że co prawda stracił karierę, ale czuje dużą ulgę z zamknięcia tego rozdziału w swoim życiu oraz teraz dobrze odnajduje się jako trener młodych, aspirujących bokserów. Tak czy inaczej na tym zadanie zakończy się.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Z małej chmury duży deszcz

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Co z oczu, to z serca

Zobacz także