Skip to main content

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Interregnum

Wybieramy nowego „króla” Dogtown.

W trakcie zabawy w dodatku Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 ponownie spotykamy Mr. Handsa. Tajemniczy fixer chce przejąć pełną kontrolę nad dzielnicą Dogtown. V musi podszyć się pod słynnego zabójcę i upewnić się, że władzę w dzielnicy przejmie posłuszny Handsowi człowiek - misja poboczna Interregnum.

  • Uwaga: to zadanie stanie się dostępne po ukończeniu misji głównej Dzień próby.

Na tej stronie:


Spotkaj się z Mr. Handsem

Po otrzymaniu telefonu od Mr. Handsa udajemy się do klubu Heavy Hearts i podchodzimy do windy. Przed nią spotkamy dwójkę mieszkańców Dogtown, zastanawiających się jak potoczą się losy dzielnicy po śmierci Hansena. Rozmawiamy z nimi i wjeżdżamy windą na górne piętro. Hands wprowadzi nas w szczegóły swojego planu osadzenia na miejscu Hansena niejakiego Bennetta. Podnosimy ze stołu drzazgę i czytamy zawarte na niej informacje.

Zgadzamy się wziąć udział w operacji. Jak się okazuje, fixer zdobył imprint osobowości, abyśmy przy użyciu naszego niedawno zdobytego wszczepu podszyli się pod słynnego zabójcę Aguilara, którego obawiają się zarówno Bennett, jak i jego kontrkandydat Jago. Teraz podnosimy ze stołu drzazgę z imprintem(1), rewolwer kubańczyka (2) oraz garnitur (3). Zakładamy ubranie w menu strojów i testujemy imprint przy lustrze.

Po zdobyciu wszystkich niezbędnych przedmiotów musimy udać się za znacznikiem na plac budowy, gdzie Jago ma spotkać się z gangsterami z grupy Voodoo Boys.


Jedź na miejsce spotkania

Po dotarciu na plac wchodzimy do pobliskiego baraku, siadamy na łóżku i aktywujemy imprint. Po przewinięciu czasu wstajemy i podchodzimy do grupy gangsterów stojących nieopodal. Jeśli wybierzemy opcję dialogową „Wypierdalać”, to czeka nas walka z Voodoo Boysami. Gdy natomiast chcemy uniknąć walki, to musimy mieć co najmniej 16 punktów Opanowania i kolejno wybrać opcje dialogowe:

  • Spróbujemy się dogadać?
  • Nie zadzieraj z Havaną (szybki wybór)

Po rozprawieniu się z gangsterami opieramy się o pobliską skałę i czekamy na Jago. Po chwili mężczyzna przybędzie razem ze swoim ochroniarzem. Niezależnie od tego, jak poprowadzimy rozmowę, księgowy wspomni nam, że Bennett robi potajemnie interesy z Arasaką. Jeśli zapytamy się go jakie ma na to dowody, to otrzymamy cel opcjonalny, aby udać się do miejsca spotkania najemnika z korposami.

Podczas rozmowy może się także zdarzyć, że ochroniarz Jago nas zaatakuje na jego polecenie. Wówczas musimy podczas szybkiego wyboru użyć opcji zastrzelenia mężczyzny, który w innym wypadku nas zabije. Po tym jak skończymy rozmowę a Jago odjedzie, deaktywujemy imprint i dzwonimy do Mr. Handsa lub najpierw udajemy się pod wskazany przez księgowego adres.


Spotkaj się z Bennettem (opcjonalnie)

Jeśli otrzymaliśmy od Jago poszlakę o zakulisowych interesach Bennetta, to możemy udać się w to miejsce w ramach opcjonalnego celu. Kierujemy się do zaznaczonej na mapie alejki, po czym siadamy na oponie w garażu i aktywujemy imprint. Po chwili podjedzie mająca odebrać Bennetta limuzyna. Zabijamy kierowcę, wrzucamy jego zwłoki do kosza na śmieci i siadamy za kierownicą.

Po chwili do auta wsiądzie Bennett. Odwracamy się od niego i wymieniamy kilka zdań. Jeśli zapewnimy mężczyznę, że Jago nie będzie stanowił problemu (1) dla jego objęcia władzy, zadowolony najemnik przeleje nam 8 tys. eurodolarów. W wypadku wybrania drugiej opcji (2) Bennett wysiądzie z auta i będzie chciał wrócić do budynku, z którego wyszedł. Możemy puścić go wolno lub wysiąść za nim, ale wówczas czeka nas walka.

W razie potyczki Bennett nie będzie przesadnie trudnym przeciwnikiem dla wysokopoziomowej postaci. Ma jednak sporo zdrowia i używa sandevistana do robienia szybkich uników, przez co może być trudno go trafić. Po utracie ok. 3/4 zdrowia Bennett podda się. Możemy kazać mu zerwać współpracę z Arasaką lub powiedzieć, że to Jago przejmie władzę. Niezależnie od tego, jak potoczyła się sekwencja, wracamy do garażu i przy automacie wyłączamy imprint. Dalsza część zadania będzie zawsze przebiegać podobnie.


Decyzja - kto przejmie władzę: Jago czy Bennett

Niezależnie od podjętych decyzji, podczas rozmowy telefonicznej Hands każe nam ponownie wcielić się w Aguilara i uczestniczyć w pogrzebie Hansena. Po dotarciu do wieżowca siadamy na wiadrze w niewielkiej szopie i ponownie aktywujemy imprint. Następnie podążamy za znacznikiem do środka budynku przez główne wejście i wjeżdżamy windą na górę. Docieramy do głównej sali, gdzie rozmawiamy z Jago i każemy mu zaprowadzić nas do Bennetta.

Nad trumną pułkownika Bennett będzie chciał, żeby księgowy przekazał mu wszystkie swoje kontakty wśród wpływowych ludzi. Jeśli uspokoimy Bennetta grożąc mu bronią (3), to obaj liderzy niechętnie pójdą na współpracę. Namówienie Jago do przekazania kontaktów (4) skończy się śmiercią księgowego, chyba że spotkaliśmy się z Bennettem w alejce i powiedzieliśmy mu, że to Jago przejmie władzę - wówczas też niechętnie pójdą na kompromis.

Istnieje też trzecia opcja - jeśli nie poparliśmy Jago w alejce i każemy mu oddać kontakty, to mając 20 punktów refleksu możemy w ostatniej chwili zastrzelić Bennetta i przypieczętować przejęcie władzy przez Jago. Wówczas wdzięczny księgowy przeleje na nasze konto 8 tys. eurodolarów. Niezależnie od podjętej decyzji, po pogrzebie wracamy do windy, zjeżdżamy na dół i w odwiedzonej wcześniej szopie wyłączamy imprint. Teraz pozostanie nam zadzwonić do Mr. Handsa i zdać raport z misji.

Nagroda pieniężna otrzymana od Fixera różnić się będzie od tego, jakie decyzje podjęliśmy w trakcie misji. Jeśli zmusiliśmy Bennetta i Jago do współpracy, to otrzymamy 10 tys. eurodolarów. Śmierć Jago spowoduje, że nasza wypłata zostanie uszczuplona do 8 tys. ED. Natomiast przejęcie władzy przez Jago (niezależnie od przeżycia lub śmierci Bennetta) poskutkuje najniższą kwotą 6 tys. ED. Na tym zadanie zakończy się.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Śmierć i dziewczyna

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Srebrne trzewiczki

Zobacz także