Skip to main content

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - W dobrą stronę

Pomagamy pewnej dziennikarce.

Podczas gry w dodatek Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 otrzymamy telefon od fixera Mr. Handsa. Przekaże on nam, że pewna dziennikarka chce wynająć najemnika do zlecenia. Ze względu na duże ryzyko Hands nie przyjął kontraktu, ale zaproponował, że możemy się nim zająć bezpośrednio - misja poboczna W dobrą stronę.


Na tej stronie:


Znajdź skrytkę pod bambusem

Zadanie zaczyna się od telefonu od Fixera. Wypytujemy Handsa o szczegóły zadania i zgodzimy się zająć sprawą. Najpierw musimy udać się do mieszkania Bree. Jedziemy tam za znacznikiem i wchodzimy do budynku, po czym wjeżdżamy windą na piąte piętro. Będąc na miejscu idziemy do końca korytarza i otwieramy ostatnie drzwi po prawej - potrzebujemy trzech punktów siły lub zdolności technicznych.

W środku możemy porozmawiać z Johnnym. W salonie nie mamy czego szukać. Zamiast tego przechodzimy przez drzwi po prawej do sypialni i za pomocą optyki skanujemy pędy bambusa rosnące w rogu. Po wejściu w interakcję z rośliną otworzy się skrytka, z której wyjmujemy kartę dostępu, po czym kierujemy się do wyjścia. Możemy jeszcze przeszukać resztę mieszkania, ale nie znajdziemy tu już nic ciekawego.

Piszemy SMSa do Mr. Handsa o znalezieniu karty i opuszczamy apartament. Przy drzwiach zaczepi nas mężczyzna, z którym możemy po rozmawiać lub kazać mu się odczepić. Tak czy inaczej podążamy za uzyskanymi od fixera koordynatami do opuszczonego budynku w Dogtown, który powinniśmy już dobrze znać. Wchodzimy do windy i zjeżdżamy na dolny poziom.


Znajdź Bree

Na miejscu idziemy w dół korytarzem, po czym odwracamy się w prawo. Na ziemi natrafimy na ślady butów, które skanujemy. Następnie schodzimy drabinką do szybu technicznego, którym przejdziemy do równoległego tunelu. Jeśli będzie on zamknięty, to niestety musimy w głównej pieczarze skręcić w lewo i przez pomieszczenia serwisowe metra obejść ścianę rozdzielającą oba tunele.

Tak czy inaczej we właściwym tunelu skanujemy ziemię w poszukiwaniu śladów, którymi podążamy w głąb jaskini. Dotrzemy do wyłomu w ścianie po lewej, do którego wchodzimy. Zeskakujemy przez dziurę w ścianie, po czym kucamy i przeciskamy się pod rumowiskiem. Po drugiej stronie zaatakuje nas poszukiwana kobieta, której pokazujemy kartę i podążamy dalej w głąb tuneli.

Teraz będziemy musieli przechodzić przez kolejne pomieszczenia i usuwać znajdujące się w nich zagrożenia, zanim Bree będzie mogła otworzyć kolejne przejścia. Przede wszystkim musimy uważać na wieżyczki wysuwające się z sufitu oraz porozstawiane tu i ówdzie miny, które rozpoznamy to widocznym laserze. Możemy strzelić w ładunek z dystansu albo podejść ostrożnie do niego i wyłączyć bombę, jeśli posiadamy 10 zdolności technicznych.

Dotrzemy do poszukiwanego głównego komputera. Czekamy aż Bree zgra z niego dane i pokaże nam pozostawione nagrania videodziennika pracujących tu naukowców. Po zebraniu potrzebnych informacji w drzwiach pojawi się mężczyzna, którego spotkaliśmy wcześniej przy drzwiach mieszkania i przedstawi się jako agent Militechu. Jednocześnie powie nam, że Bree nie jest dziennikarką i chce sprzedać znalezione tutaj dane na czarnym rynku.


Bree czy Dante - kogo zabić

Zależnie od tego, po czyjej stronie staniemy podczas tego spotkania zależeć będzie zakończenie zadania. Jeśli pomożemy Dantemu i pozwolimy mu zabić Bree, albo sami ją zastrzelimy, to w nagrodę otrzymamy od mężczyzny 5000 eurodolarów, ale za to nie zapłaci nam Hands, skoro zleceniodawczyni nie żyje. Również możemy zabrać z jej zwłok ikoniczny pistolet Power - Ryzyk-fizyk. Otrzymamy także drobną reprymendę od Johnny’ego.

Jeśli natomiast uratujemy Bree przed Dantem, to będziemy mogli i tak zdobyć pistolet kobiety (położy go na stoliku w rogu pomieszczenia), a do tego ze zwłok agenta zdobędziemy kolejną ikoniczną broń - rewolwer Ol’ Reliable. Ponadto Mr. Hands zadowolony z zamknięcia kontraktu przeleje nam także 5 tys. eurodolarów.

Niestety, wówczas po jakimś czasie dostaniemy SMS, że Dante mówił prawdę i Bree sprzedała dane na czarnym rynku. My także byliśmy zamieszani w sprawę i od teraz polują na nas agenci NetWatchu. Nie jest to pusta pogróżka, bo od tego momentu przemieszczając się na mieście losowo możemy napotkać samochód, z którego wysiądzie i zaatakuje nas czterech wynajętych zabójców. Tak czy inaczej po powrocie na powierzchnię zadanie zakończy się.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Poczwarka

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Wszyscy wiedzą, nikt nie pyta

Zobacz także