Skip to main content

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Wszyscy ludzie prezydentki

Eskortujemy Rosalind Myers do kryjówki.

Po uratowaniu prezydent Myers z rozbitego samolotu w dodatku Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 naszym zadaniem będzie odeskortowanie kobiety do bezpiecznego mieszkania na Elizabeth Kress Street - misja główna Wszyscy ludzie prezydentki.


Na tej stronie:


Droga do stacji metra

Zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu poprzedniej misji. Po uporaniu się z atakującymi nas przeciwnikami wracamy do Myers i wychodzimy przez drzwi z drugiej strony samolotu, a następnie wspinamy się po gruzowisku do wnętrza budynku. Idziemy korytarzem i słuchamy monologu kobiety.

W pewnym momencie prezydentka przypomni sobie o chipie lokalizującym w jej szyi. Wręczy nam ostrze i każe wyciągnąć nadajnik. Podczas „zabiegu” pojawi się dron - klikamy szybko przycisk akcji, aby wyrwać nadajnik i chowamy się przed maszyną. Po otrzymaniu sygnału od Songbird podążamy dalej do końca korytarza i otwieramy drzwi.

Wchodzimy w interakcję z windą. Po chwili okaże się, że trzeba będzie ręcznie aktywować zasilanie. Jeśli posiadamy co najmniej 15 punktów atrybutu Siła, to możemy siłą otworzyć znajdujące się obok drzwi i wejść do szybu technicznego. W innym wypadku musimy cofnąć się do korytarza i skręcić w lewo. Zeskakujemy po rusztowaniu i wchodzimy do szybu technicznego.

Docieramy na jego koniec i wchodzimy po drabinie. Podchodzimy do skrzynki bezpiecznikowej na ścianie i wchodzimy z nią w interakcję. Po włączeniu zasilania wracamy do windy i wjeżdżamy na górę. Po przejściu przez drzwi uruchomi się scenka, po której obszar zacznie patrolować dron. Przemieszczamy się do przodu, uważając by nie dać się zauważyć przez jego reflektor.

Wchodzimy do zniszczonej restauracji i podpinamy się do skrzynki bezpiecznikowej na ścianie. Pozwoli to Songbird odwrócić uwagę drona, a my będziemy mogli ruszyć dalej. Trafimy na obszar z kilkoma przeciwnikami - możemy ich zabić albo spróbować ominąć. Tak czy inaczej naszym celem będzie ukradnięcie ich samochodu na dole.

Po przejęciu pojazdu kierujemy się za nawigacją do kryjówki. Podczas jazdy przez miasto musimy uważać na patrole Barghestu, które zobaczymy wcześniej na minimapie. Jeśli jednak wpadniemy na żołnierzy przeciwnika to jedyną szansą będzie konfrontacja siłowa lub próba ucieczki - nie możemy kontynuować misji, dopóki jesteśmy ścigani.


Wnętrze Expo i walka z Chimerą

Po wszystkim wjeżdżamy do oznaczonego ikoną na radarze garażu podziemnego i wchodzimy do windy, którą wjeżdżamy do góry. Dotrzemy do hali Expo, gdzie kierujemy się w stronę drzwi na końcu. Trafimy do dużego pomieszczenia, gdzie aktywujemy wskazaną przez znacznik windę. Zanim ta przyjedzie, zaatakują nas żołnierze Barghestu.

Przeciwnicy będą przede wszystkim pojawiać się na górnym balkonie i zeskakiwać na dół. Po krótkiej wymianie ognia So Mi aktywuje machinę bojową - Chimerę - która względnie łatwo pokona przeciwników. Niedługo później hakerka straci jednak kontrolę nad czołgiem, który zacznie ścigać V i Myers. Podchodzimy do podnoszonych drzwi i biegniemy przed siebie.

Kucamy pod opadającą bramą i wbiegamy po schodach na wyższy poziom. Dotrzemy do następnej windy, na którą trzeba będzie poczekać. Wykorzystując filary i inne elementy otoczenia chronimy się przed atakami robota, dopóki winda nie zjedzie na dół. Przy próbie wejścia do niej zostaniemy rozdzieleni z Myers. W czasie krótkiej scenki wciskamy szybko przycisk akcji, aby zrzucić ciężki element na Chimerę.

Teraz czeka nas krótka sekwencja QTE - musimy klikać przycisk akcji, kiedy na ekranie pojawią się stosowne oznaczenia. Po jakimś czasie spadniemy na dół, gdzie odnajdzie nas prezydentka. Chwilę później reaktywuje się także Chimera, z którą będziemy musieli walczyć. Boss nie posiada wyszukanej strategii i będzie po prostu nas atakował kolejno karabinem, rakietami i laserami.

Ostrzał w większość elementów pancerza nie ma sensu - aby zadać Chimerze poważne uszkodzenia, musimy celować w podświetlone słabe punkty. Warto zapamiętać, gdzie są, bo podświetlenie po chwili zniknie. Dobrze sprawdza się również rzucanie granatów odłamkowych pod nogi robota, co zadaje mu znaczne obrażenia.

Jednocześnie trzeba pozostawać cały czas w ruchu i korzystać z elementów otoczenia jako osłon. Po zbiciu zdrowia przeciwnika do ok. 70 procent pojawią się drony naprawcze, które musimy naj najszybciej zlikwidować, bo inaczej naprawią uszkodzenia, jakie zadaliśmy maszynie. Pod koniec walki wskakujemy na pancerz Chimery i wchodzimy w interakcję z jej rdzeniem.

Po pokonaniu robota misja zakończy się, a na jej miejsce rozpocznie się kolejna - Draft w Dogtown.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Draft w Dogtown

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Ostatni lot

Zobacz także