Skip to main content

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Wszyscy wiedzą, nikt nie pyta

Przyjmujemy prezent od uratowanego człowieka.

Grając w dodatek Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 możemy przyjąć kilka zleceń od fixera znanego jako Mr. Hands. W ramach jednego z nich musimy przedostać się do nielegalnej placówki instalującej wszczepy dzieciom mającymi potencjał w karierze sportowej - kontrakt Wszyscy wiedzą, nikt nie pyta.


Na tej stronie:


Spotkaj się z człowiekiem Mr. Handsa

Po dotarciu na miejsce rozpoczęcia kontraktu wysłuchujemy krótkiego wprowadzenia od Mr. Handsa i czytamy wysłanego później SMSa. Zanim wejdziemy do placówki musimy spotkać się z zatrudnionym Netrunnerem, który przygotował dla nas fałszywą tożsamość. Schodzimy w głąb niedokończonego budynku (dookoła mogą czaić się przeciwnicy) i rozmawiamy z mężczyzną korzystającym z laptopa.

Po rozmowie z naszym kontaktem podchodzimy do windy i przechodzimy skanowanie, po czym zjeżdżamy na poziom Sala Prezentacyjna. Zamieniamy parę zdań z recepcjonistką, po czym przechodzimy przez przejście do dużej sali przed nami. Na miejscu wymieniamy nasze obawy z Johnnym i siadamy przy barze.

Pytamy się barmana o Fionę po czym zamawiamy wybrany napój. Po chwili barman zapyta się, dla jakiego klubu poszukujemy zawodnika. odpowiemy San Diego Shredders, to zaczepi nas mężczyzna, który także pracował dla tej drużyny i spali naszą przykrywkę - zostaniemy wyprowadzeni przez ochronę na zaplecze i zaatakowani. Będziemy musieli wtedy się przebijać siłą do biura Fiony.

Jeśli natomiast odpowiemy „nie twój interes” to po chwili dziecko na prezentacji rozbije szybę i cały pokaz zostanie przerwany. Mamy wówczas szansę, aby korzystając z zamieszania spróbować przekraść się między ochroniarzami i wsiąść do windy po prawej, na końcu korytarza (pamiętajmy, aby nie przechodzić przez bramkę bezpieczeństwa, bo włączymy alarm). Zjeżdżamy na poziom Strefa Zawodników.


Dotrzyj do biura Fiony

Po zjechaniu na dół trafimy na wielu wrogów. Możemy się przebić siłą albo skradać - jeśli nie wywołamy alarmu, to otrzymamy więcej opcji zakończenia misji. Przemykamy obok pierwszych strażników i kamery, po czym otwieramy drzwi po prawej. Następnie kierujemy się do drzwi na środku pomieszczenia, nad którymi znajduje się kamera, a obok strażnik.

Trafimy do sal, gdzie przebywają dzieci. Ignorujemy je i przechodzimy przez podwójne drzwi na końcu korytarza. W sali operacyjnej skręcamy w prawo, aż dotrzemy do biura Fiony. Spotykamy tam Tommiego, z którym możemy porozmawiać. Dziecko obawia się, że żadna drużyna nie będzie chciała go przyjąć. Możemy spróbować go pocieszyć, po czym korzystamy z komputera na biurku.


Fiona - zabić, zmusić do oddania danych czy pójść na układ

Podczas próby pobrania danych z komputera pojawi się Fiona. Rozmawiamy z nią, a po chwili kobieta zaprosi nas do swojego gabinetu, żeby pokazać jak całe przedsięwzięcie wygląda z jej perspektywy. Następnie zaproponuje nam, że jeśli zgodzimy się na pójście na układ, to Tommie dostanie mało prestiżowy, ale dający jego rodzinie dobre zarobki kontrakt sportowy.

Możemy też odrzucić propozycję kobiety i kazać jej dać nam dostęp do komputera, z którego pobieramy dane wszystkich klientów. W takim wypadku Fiona będzie na nas wściekła i po wjechaniu windą na zewnątrz ośrodka zostaniemy zaatakowani przez sporą grupę gangsterów. Nie ma tutaj opcji wszczęcia walki z kobietą - po otrzymaniu od niej dostępu do danych, możemy po prostu wyjąć broń i ją zastrzelić, co pochwali Johnny.

Po otrzymaniu danych od Fiony albo pobraniu ich z komputera wchodzimy do windy po prawej i wjeżdżamy na piętro Wejście. Po wyjściu na górę i oddaleniu się zadzwoni do nas Mr. Hands. Niezależnie od decyzji podjętej na dole, fixer będzie zadowolony ze zdobytych danych i przeleje nam zapłatę w wysokości 8 tys. eurodolarów. Na tym zadanie zakończy się.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - W dobrą stronę

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Każdy orze, jak może

Zobacz także