Skip to main content

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Wysokie progi

Pomagamy żołnierzowi w potrzebie.

Podczas przemierzania dzielnicy Dogtown w dodatku Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 natrafimy na najemnika Paco, który świeżo po wstąpieniu do sił Barghestu poważnie podpadł swoim przełożonym. Po usłyszeniu całej historii postanawiamy mu pomóc - misja poboczna Wysokie progi.


Na tej stronie:


Początek misji i wspomnienie z bójką

Paco i jego przyjaciółkę Babs znajdziemy w namiocie w obozie Barghestu. Chłopak sam nas zawoła i zaprosi do wspólnego napicia się alkoholu. Po przywitaniu się siadamy na kanapie i wypytujemy postacie o wspomniany przez nich problem. Po krótkiej pogawędce Paco zaproponuje nam narkotyki - pomimo sprzeciwu Johnny’ego wdychamy substancję (inaczej nie będzie można kontynuować zadania).

Zostaniemy „przeniesieni” do wspomnienia Paco, gdzie wcielamy się w Kurta Hansena. Po wyjściu z rozmawiamy z Jurijem opartym o balustradę - wybrane linie dialogowe nie mają większego znaczenia - a następnie schodzimy po schodach, gdzie kierujemy się w stronę tłumu.

Po zejściu na dół rozmawiamy z Paco i zaczynamy bójkę na pięści. Musimy pokonać chłopaka, który jednak nie jest trudnym przeciwnikiem. W walce najlepiej korzystać z silnych ciosów i unikać ataków oponenta. Można też spróbować wyprowadzać szybkie uderzenia w momencie, gdy rekrut bierze zamach. Po walce podnosimy Paco z ziemi, wspomnienie zakończy się, a my wrócimy do rzeczywistości.


Wspomnienie ze strzelaniną

Po rozegraniu pierwszej sekwencji wspomnienia możemy zostawić Paco i Babs albo zaciągnąć się narkotykiem raz jeszcze i posłuchać dalszej części historii. Ponownie wcielamy się w Hansena. Początkowo jedziemy samochodem, a naszym zadaniem będzie strzelać w atakujących transport kosiarzy. Kurt posiada specjalny pistolet, który jest w stanie pokonać większość wrogów jednym dobrze wymierzonym trafieniem.

Po dotarciu do blokady drogowej nasza broń przełączy się na nóż, ale nie musimy z niego korzystać i możemy ponownie wyekwipować pistolet. W trakcie tej sekwencji będzie nas atakować kilka fal przeciwników, pojawiających się zarówno od strony ulicy, jak i z wnętrza wiaduktu.

Po pokonaniu wszystkich wrogów podchodzimy do rannego Kosiarza i obserwujemy scenkę. Wydajemy rozkaz Paco i stoimy jeszcze chwilę nad rannym. Chwilę po tym wspomnienie zakończy się, a my wrócimy do rzeczywistości. Okazuje się, że Paco ukradł część ładunku i prosi nas o pomoc. Możemy wybrać jedną z trzech opcji. Polecenie ucieczki przerwie zadanie w tym momencie, a dwie pozostałe doprowadzą do różnych zakończeń misji.


Opcja pierwsza - wrobienie Jurija

Jedną z możliwości jest wrobienie pomocnika Kurta w kradzież agregatów. W takim wypadku umawiamy się z Paco i Babs na spotkanie w pobliskim przejściu podziemnym. Udajemy się tam za znacznikiem i siadamy na ławce. W międzyczasie Johnny wyrazi swoje zdanie o całej sytuacji, ale nie możemy mu odpowiedzieć.

Po przewinięciu czasu pojawi się Jurij, który dowiedział się o spisku i od razu nas atakuje. To silny przeciwnik, dlatego należy zachować ostrożność i korzystać z najsilniejszej broni jaką posiadamy. Po pokonaniu najemnika przeszukujemy go i znajdujemy zapis rozmowy Jurija z Kurtem.

Udajemy się za znacznikiem do pobliskiego budynku, gdzie znajdziemy zwłoki Paco. Następnie używamy telefonu, żeby napisać SMSa do Babs. Możemy powiedzieć kobiecie prawdę, lub skłamać, że nie wiemy co z Paco. Tak czy inaczej po tej rozmowie zadanie zakończy się.


Opcja druga - użycie swoich kontaktów

Jeśli posiadamy co najmniej przyjacielskie stosunki z Panam Palmer (1) albo Rogue Amendiares i Riverem Wardem (2), to możemy poprosić ich o zorganizowanie pomocy dla Paco i Babs. W przypadku wybrania pomocy Panam po krótkiej rozmowie prześle nam ona kontakt do przemytnika, który przewiezie chłopaka i jego towarzyszkę poza miasto.

Jest także opcja alternatywna. Najpierw piszemy do Rouge, którą prosimy o załatwienie agregatów - fixerka odpowie, gdzie takie znaleźć. Następnie piszemy wiadomość do Rivera, którego prosimy o zabranie kontrabandy z magazynu NCPD. Po chwili wątpliwości ostatecznie były policjant zgodzi się nam pomóc.

Tak czy inaczej rozmawiamy z Paco i Babs po czym przekazujemy im dobre wieści. Na tym zadanie tymczasowo zostanie wstrzymane. Czekamy 24 godziny czasu gry, aż dostaniemy SMS-a od Paco. Wracamy do namiotu, gdzie zastaniemy skrzynię. W środku znajdziemy unikalny karabin szturmowy Bebe, Drzazgę umiejętności Solo oraz list z podziękowaniami (jeśli wybraliśmy załatwienie agregatów). Możemy odezwać się jeszcze do Panam lub Rivera i podziękować za pomoc. Na tym zadanie zakończy się.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Święci z Dogtown

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Nowa jakość

Zobacz także