Cyberpunk 2077 z kolejnymi poprawkami - jest patch 1.23
Nowe zmiany.
CD Projekt opublikował kolejną - oznaczoną numerem 1.23 - aktualizację Cyberpunk 2077. Twórcy zaimplementowali nowe zmiany i poprawki do gry osadzonej w futurystycznym Night City.
Dostępny na wszystkich platformach patch wprowadził ulepszenia związane ze stabilnością tytułu. Udoskonalono optymalizację i zarządzanie pamięcią, co powinno zmniejszyć liczbę awarii, a także ograniczono przypadki pojawiania się kilku identycznych postaci niezależnych.
Są też poprawki dotyczące PC. Usunięto błąd, który w trakcie zabawy w rozdzielczości 1280x720 uniemożliwiał kliknięcie przycisku ulepszenia, a także usterkę zawieszającą grę po wciśnięciu kombinacji klawiszy Alt+Tab. Wyeliminowano również szereg problemów związanych z realizacją poszczególnych zadań.
Cyberpunk 2077 - lista zmian wprowadzonych przez patch 1.23
Zadania i otwarty świat
Przesyłka polecona- Naprawiono błąd, przez który cel „Otwórz paczkę” zmieniał lokalizację.
Kontrakt: Sprawy rodzinne
- Naprawiono błąd, przez który samochód Juliet znikał po ukończeniu zadania.
- Naprawiono błąd ze streamingiem w domu Juliet.
- Naprawiono błąd, przez który wejście do domu Juliet nie było możliwe bez spełnienia wymaganych atrybutów.
Skok na głęboką wodę
- Naprawiono błąd, przez który Jackie przechodził przez szkło.
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy nie mogli atakować gracza.
- Naprawiono błąd, przez który cel „Znajdź oficera Arasaki” pozostawał aktywny po jego wypełnieniu.
- Naprawiono błąd, przez który mech nie pojawiał się w lobby.
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy Arasaki przechodzili przez drzwi.
- Naprawiono błąd, przez który niektórych strażnicy pojawiali się na oczach gracza.
- Naprawiono błąd, przez który ciało oficera Arasaki było niedostępne, przez co gracz nie mógł zabrać drzazgi i kontynuować zadania.
Nomad
- Usunięto niepotrzebne informacje o przyciskach.
- Segment z wiadomościami na drzazdze od Rivera będzie już prawidłowo odtwarzał dźwięk.
Szybka i wściekła
- Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany, jeśli gracz wyszedł od Claire zbyt szybko po wyścigu w Santo Domingo.
Właściwy moment
- Naprawiono błąd, przez który Basilisk przejeżdżał przez drzewa.
Stary znajomy
- Naprawiono błąd, przez który podczas rozmowy z Wakako nie pojawiały się opcje dialogowe związane z zadaniem.
Linia oporu
- Dym i kurz nie będą już migały podczas jazdy Basiliskiem.
Kontrakt: Zostawić Night City
- Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany po uratowaniu Bruce'a, jeśli gracz zadzwonił do Delamaina.
Spójrz na to miasto z góry
- Naprawiono błąd, który prowadził do utykania V w AV-ce, jeśli gracz dotarł na miejsce przed jej przylotem.
Kontrakt: Żadnych fixerów
- Naprawiono błąd, przez który nie można było otworzyć drzwi do garażu Dakoty na końcu zadania.
- Naprawiono błąd, przez który Iris teleportowała się zamiast iść.
Ciepło, cieplej…
- Naprawiono błąd, przez który samochód fixera przejeżdżał prosto przez skrzyżowania zamiast skręcić w prawo.
- Naprawiono błąd, przez który informację o skorzystaniu ze środka chłodzącego na 8ug8ear można było wybrać podczas odłączania jej, co powodowało awarię animacji.
- Naprawiono błąd, przez który nie można było podnieść 8ug8ear.
- Naprawiono błąd, przez NPC-owie pojawiali się pod ziemią, co uniemożliwiało postęp w grze.
Kontrakt: Skóra, której potrzebuję
- Naprawiono błąd, przez który powiadomienia od Reginy na temat tego kontraktu pojawiały się podczas Skoku na głęboką wodę.
- Naprawiono błąd, przez który nie dało się połączyć komputera po zniszczeniu vana, co skutkowało utknięciem gracza.
- Naprawiono błąd, przez który postęp blokował się na celu „Udaj się do placówki Revere Courier”.
Podejrzenie cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany
- Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy.
Podejrzenia cyberpsychozy: I nikt cię nie wysłucha
- Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy.
Stróże bezprawia
- Naprawiono błąd, przez który River nie pojawiał się w miejscu spotkania przed wejściem do Red Queen's Race.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, przez który ciało NPC-a zabitego przy kradzieży samochodu utykało w pojeździe.
- Adam Smasher nie będzie już otrzymywał obrażeń podczas animacji pomiędzy fazami ataku.
- Naprawiono błąd, przez który zrzucenie ciała NPC-a powodowało zbyt duże zniszczenia.
- Cyberware Cataresist powinno teraz działać prawidłowo.
Efekty wizualne
- Naprawiono widmowy wygląd Johnny'ego w różnych misjach.
- Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.
- Naprawiono wygląd skał w Badlandach.
Bilet wstępu
- Naprawiono błąd, przez który jeden z Maelstromowców przyjmował pozę „T”.
Stabilność i wydajność
- Liczne poprawki animacji, interfejsu, scen, fizyki i systemów rozgrywki.
- Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią na różnych systemach (co zmniejsza liczbę awarii).
- Różne poprawki optymalizacji zużycia CPU.
- Poprawka wykorzystania pamięci i I/O ograniczająca przypadki pojawienia się identycznych NPC-ów w jednym miejscu, a także poprawiająca streaming.
Poprawki na komputerach PC
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał kliknięcie przycisku ulepszenia podczas gry z rozdzielczością 1280x720.
- Naprawiono błąd, przez który włączenie trybu okna lub pełnoekranowego za pomocą kombinacji Alt+Enter powodowało, że gra przestawała odpowiadać.
- [Steam] Zmiana ustawień językowych na domyślne spowoduje teraz włączenie języka klienta Steam.
- Komunikat z prośbą o weryfikację integralności danych gry będzie teraz wyświetlany, gdy wykryte zostaną niepełne lub uszkodzone dane.
Poprawki na konsolach Xbox
- Naprawiono błąd, przez który wylogowanie się podczas wygaszania sceny mogło doprowadzić do częściowej braku odpowiedzi ze strony gry.
- Naprawiono błąd, przez który menu pauzy otwierało się samoczynnie po szybkim wyłączeniu przewodnika konsoli Xbox i menu pauzy.