Cyberpunk 2077 z podkręconym ray tracingiem: zobacz porównanie z podstawową wersją
Uczta dla cybernetycznych oczu.
Cyberpunk 2077 niedługo otrzyma od Nvidii obsługę DLSS 3.0 (Deep Learning Super Sampling) oraz trybu RTX Overdrive, a więc podkręconego Ray Tracingu. YouTuber Cycu1 pokazał, jak wypada nowa wersja na tle podstawowej grafiki na najwyższych ustawieniach.
Nvidia zaprezentowała ray tracing: Overdrive już we wrześniu, ale dopiero teraz możemy przyjrzeć się, jak wypada ono w zestawieniu z grą, którą dobrze znamy. Autor materiału zastosował najwyższe ustawienia graficzne i oczywiście włączył śledzenie promieni, a następnie zestawił ze sobą podobne ujęcia.
Czy różnice faktycznie są zauważalne i znaczące? To już każdy musi ocenić sam, ale porównanie youtubera może to bardzo ułatwić. Przypomnijmy, że DLSS 3.0 będzie dostępne tylko dla posiadaczy kart z serii RTX 40.
Na ten moment nie podano dnia, w którym prezentowane usprawnienia wejdą w życie i staną się dostępne zarówno dla właścicieli Cyberpunka 2077, jak i pozostałych kilkudziesięciu gier, które również otrzymają usprawnienia.