Skip to main content

Cyberpunk 2077 zaoferuje bardziej złożone misje niż Wiedźmin 3

Więcej sposobów na rozegranie zadań.

Deweloperzy ze studia CD Projekt Red ujawnili, że powstający Cyberpunk 2077 zaoferuje bardziej złożone misje niż poprzednia produkcja polskiego zespołu - Wiedźmin 3.

O wyzwaniach wypowiedzieli się Philipp Weber i Miles Tost - odpowiednio projektant zadań i projektant poziomów gry - którzy niedawno wzięli udział w audycji internetowej niemieckiego magazynu GameStar.

Panowie przekonują, że misje w Cyberpunk 2077 są kilkukrotnie bardziej złożone niż w przygodach Geralta z Rivii. Przykładem jest sekwencja, gdy bohater (lub bohaterka) proszony jest przez postacie niezależne o oddanie posiadanej broni.

Misje w Cyberpunk 2077 zaoferują wiele swobody

Gracz może zgodzić się na pozbycie arsenału, ale wówczas zadanie rozegra będąc bezbronnym. Dla osób nieidących na kompromisy, twórcy dodali opcję zachowania wyposażenia, co wymagało jednak kompletnego przebudowania omawianego fragment gry.

Autorzy podkreślają, że misje w każdym wariancie powinny być logiczne i mieć uzasadnienie fabularne. Zespół wyciągnął też wnioski z Wiedźmina 3 i stara się nie opierać rozgrywki na jednym mechanizmie - w Dzikim Gonie zbyt często bazowano na wiedźmińskim zmyśle.

CD Projekt Red uczy się na błędach popełnionych w Wiedźminie 3

Webber w komunikacie opublikowanym na łamach forum Reddit sprecyzował swoją wypowiedź, która - jak zaznacza - mogła ulec zniekształceniu podczas procesu tłumaczenia.

„Powiedziałem, że projektując misje muszę teraz brać pod uwagę różne nowe zmienne (na przykład umiejętności netrunnera itd.) i to jak ich wykorzystanie pozwala zrealizować dane zadanie lub wyzwanie na więcej sposobów (w niektórych przypadkach od 3 do 5)” - tłumaczy.

Zobacz na YouTube

Data premiery Cyberpunk 2077 nie jest znana, ale gra zmierza na PC, PS4 i Xbox One.

Źródło: GameStar, Reddit

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Zobacz także