Skip to main content

Cyberpunk 2077 - zwróciły się już koszty produkcji i marketingu

Nowa gra CD Projektu zaczyna generować zyski.

  • Zwróciły się już pieniądze zainwestowane w Cyberpunk 2077
  • CD Projekt odzyskał także koszty wydane na marketing gry

CD Projekt ogłosił, że w dzień od premiery Cyberpunk 2077 zwróciły się już koszty stworzenia gry oraz działań marketingowych.

Informację przekazano w opublikowanym przez przedstawicieli warszawskiej firmy raporcie, który udostępniono między innymi na łamach serwisu Bankier. Nie przedstawiono jednak dokładnych kwot.

„Szacowana wartość należności licencyjnych Spółki z tytułu zrealizowanej sprzedaży przedpremierowej gry Cyberpunk 2077 we wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyła łączną sumę: całkowitych nakładów na wyprodukowanie gry oraz kosztów marketingu i promocji gry ponoszonych przez Spółkę, zarówno dotychczasowych jak i planowanych do końca 2020 roku” - napisano.

Zobacz na YouTube

Wczoraj ujawniono, że na produkcję złożono łącznie 8 milionów preorderów, przy czym aż 59 procent wybrało wersję PC, a 41 procent edycję konsolową. Ponadto większość egzemplarzy - 74 proc. - rozeszła się w dystrybucji cyfrowej.

Na sukces tytułu wskazują też dane ze Steama, na którym w Cyberpunk 2077 jednocześnie grało jednocześnie ponad milion użytkowników, co jest rekordowym wynikiem w przypadku pozycji single-player.

Gra jest już dostępna na PC i konsole. Zachęcamy do korzystania z naszego obszernego, darmowego opracowania: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja - publikacja zawiera opis przejścia gry, misje poboczne, a także wiele porad związanych z mechaniką i rozgrywką.

Zobacz także