Czterdzieści minut gameplayu z Tyranny - nowego RPG od Obsidian
Dwie wersje misji z walką w zamku.
Wczoraj na Twitchu deweloperzy ze studia Obsidian Entertainment zaprezentowali nowe, obszerne fragmenty rozgrywki ze swojej kolejnej gry RPG - Tyranny.
Twórcy pokazali dwie wersje tej samej misji, przedstawionej z dwóch różnych perspektyw. W pierwszej bohaterowie muszą odbić z rąk rebeliantów - we współpracy z sojusznikami z frakcji Scarlet Chorus - fortecę Ascension Hall.
Początkowa faza szturmu wymagała sforsowania murów zamku. W kolejnej atakujący wdarli się do głównej hali twierdzy. Po walce można było rozprawić się z przywódcami buntowników lub zdradzić towarzyszy, by przejąć kontrolę nad fortecą.
W drugiej części prezentacji odwrócono role: kontrolowane przez gracza postacie stanęły po stronie rebeliantów i wzięły udział w obronie zamku.
W pokazanych fragmentach nie zabrakło oczywiście walki. Starcia rozgrywają się w czasie rzeczywistym, przy czym można skorzystać z aktywnej pauzy, by wydać podwładnym rozkazy i wybrać odpowiednie ataki.
W przeciwieństwie do wielu innych tego typu produkcji, w Tyranny wcielimy się w złego bohatera. Wraz z sojusznikami protagonista wraz z sojusznikami ma działać w imieniu niejakiego Kylosa the Overlord.
Produkcja powinna zadebiutować na PC jeszcze w tym roku.