Czterodniowy tydzień pracy - twórcy Bugsnax walczą z crunchem
Nowa polityka studia.
Studio Young Horses wprowadziło od lipca politykę czterodniowego tygodnia pracy. Deweloperzy gry Bugsnax jednogłośnie zaakceptowali taką propozycję i będą testować rozwiązanie przez najbliższe miesiące.
Tranzycja do nowego systemu pracy jest łatwiejsza niż w przypadku wielu większych firm, gdyż Young Horses składa się wyłącznie z ośmiu osób - przypomina serwis Axios.
Warto też zaznaczyć, że do tej pory od pracowników wymagano 35 godzin pracy - w praktyce liczba ta zostaje zmniejszona tylko o trzy godziny.
- Możemy po prostu dać ludziom poczucie spokoju i możliwość relaksu przy robieniu tego, co lubią w ich wolnym czasie, zamiast sprawiać, że będą czuć się winni, robiąc to samo w godzinach pracy - zaznaczył Phil Tibitoski, szef studia.
- Wiemy, co ma być zrobione w konkretnym terminie i tak układamy plan pracy, by wszystko zostało wykonane - podkreślił prezes.
Bugsnax jest kolorową i humorystyczną grą, w której wcielamy się dziennikarza eksplorującego lokację o nazwie Snaktooth Island. Wyspę zamieszkują stworzenia będące połączeniem przekąsek i owadów. Gra jest dostępna na PC i konsolach PlayStation.