Czy patch 1.2 poprawił Cyberpunk 2077? Gracze testują
Porównania na konsolach i PC.
- Porównania sugerują brak zmiany wydajności na PS4, Xbox One i PC lub drobne poprawki
- Tekstury wciąż wolno doczytują się na konsolach poprzedniej generacji
- Gracze doceniają jednak pozbycie się dokuczliwych bugów
Wśród listy zmian wprowadzonych do Cyberpunk 2077 w ramach wczorajszej aktualizacji 1.2 pojawił się szereg poprawek wydajności, dotyczących głównie konsol poprzedniej generacji. W sieci pojawiły się już różne porównania działania produkcji sprzed i po patchu.
Jednym z najciekawszych materiałów jest wideo od Cycu1, który sprawdził wydajność Cyberpunk 2077 na bazowej wersji PS4:
Z porównania wynika, że gra nie doczekała się na konsoli Sony znacznej poprawy wydajności. Liczba klatek na sekundę w obu wersjach jest niemal identyczna, choć wydaje się być nieco stabilniejsza w centrum miasta. Po aktualizacji 1.2 płynność podczas walki - nawet z zaledwie kilkoma przeciwnikami na ekranie - wciąż potrafi jednak spaść poniżej 20 FPS-ów.
W dalszym ciągu występują również problemy z wolnym wczytywaniem tekstur, które są jedną z największych bolączek gry na PS4 i Xbox One:
Brak znaczących poprawek na poprzedniej generacji konsol potwierdza również poniższe porównanie dla Xbox One S:
Są też oczywiście materiały z wersji PC. Poniższe testy sugerują, że wydajność edycji komputerowej nie uległa zmianie.
Z komentarzy pod porównaniami wynika, że gracze odczuwają drobne zmiany na PS4 i Xbox One, choć oczekują kolejnych poprawek wydajności. Pojawiają się jednak pozytywne opinie dotyczące eliminacji dokuczliwych błędów - ten aspekt aktualizacji 1.2 jest zdecydowanie bardziej widoczny.