Czyszczenie ekwipunku w Lords of the Fallen. Gra dostała kolejną aktualizację
Jest też optymalizacja.
Trwa łatanie Lords of the Fallen, choć od premiery minie wkrótce pół roku. Deweloperzy wydali kolejną aktualizację, zajmując się między innymi dalszymi ulepszeniami optymalizacji.
Ta kwestia była jedną z głównych bolączek zaraz po premierze, więc twórcy rozsądnie przywiązali do niej dużą wagę w późniejszych łatkach. „Równolegle z poprzednimi aktualizacjami pracowaliśmy nad obszernym pakietem optymalizacji, wprowadzającym kolejny znaczący wzrost płynności, udostępniony dzisiaj na wszystkich platformach” - napisano w komunikacie na Steamie.
Drugi z trzech najważniejszych punktów wersji oznaczonej numerem 1.1.560 to zaktualizowane opcje graficzne na PC. Zwłaszcza te najniższe powinny przełożyć się teraz na wygodniejszą rozgrywkę na słabszych komputerach. Dostosowano niektóre domyślne wartości, a są też funkcje, które sprawią, że przerywniki powinny być jeszcze ładniejsze, by „wycisnąć maksimum możliwości Unreal Engine 5”.
Ostatnia kluczowa pozycja to... czyszczenie ekwipunku. „Począwszy od tej aktualizacji, wszelkie duplikaty w ekwipunku będą automatycznie usuwane” - napisano. „Uniemożliwiliśmy również gromadzenie duplikatów w przyszłości”.
Interesujące może być też, że deweloperzy wydają się potwierdzać fakt, iż niektóre procesory Intela mogą mieć problemy z produkcjami bazującymi na Unreal Engine 5, o czym wspominaliśmy już jakiś czas temu. Twórcy zalecają bowiem zmiany w BIOS-ie, jeśli natkniemy się na kłopoty z działaniem na modelach 13700K lub 13900K.