Dark Souls 2 na PC: 60 klatek na sekundę, bez spadków płynności
Twórcy przyznają, że poprzednia odsłona w wersji PC została wykonana „na pół gwizdka”.
Reżyser Dark Souls 2, Yui Tanimura przyznał w rozmowie z serwisem Shacknews, że studio From Software nie poradziło sobie z konwersją Dark Souls na PC.
- Dużo rzeczy nie było zrobionych dobrze, na pół gwizdka - mówi Tanimura. Sytuacja zmieni się w przypadku najnowszej odsłony, która powstaje właśnie z myślą o komputerach osobistych.
- Tak, kładziemy większy nacisk na PC. Poprzednio pracowaliśmy nad wersją pecetową dopiero po premierze na konsolach. Tym razem PC jest w naszym planach od samego początku, więc przykładamy większą wagę do tej wersji - tłumaczy.
Włoski serwis Vamndal.net informuje dodatkowo, że gra działa na PC płynnie w 60 klatkach na sekundę. Na konsolach twórcy celują na 30FPS. Studio From Software obiecuje także, że wyeliminowało wszelkie spadki płynności, gdy - na przykład - na ekranie pojawi się więcej obiektów.
Tymczasem na japońskiej stronie Gpara.com [za NeoGAF] opublikowano wyniki sprzedaży poprzedniej części serii. Dark Souls osiągnęło nakład 2,4 mln egzemplarzy.
W kontynuacji wcielimy się w nowego bohatera. Powróci także tryb wieloosobowy, który umożliwi zabawę z potworami razem ze znajomymi. Pierwszą odsłoną serii było Demon's Souls z 2010 roku. Wszystkie tytuły japońskiego producenta słyną z wysokiego poziomu trudności.