Dark Souls 3 zadziała na PC w 60 klatkach na sekundę
Jest też nowe wideo.
Bandai Namco potwierdziło na Twitterze, że Dark Souls 3 zadziała na PC w 60 klatkach na sekundę, o i ile posiadamy oczywiście odpowiednio mocny sprzęt.
Wiadomość o takiej płynności na komputerach osobistych może nie brzmi jak coś przełomowego, ale warto pamiętać, że konwersje tej serii nie słynęły w przeszłości z wysokiej jakości na PC.
Szczególnie problematyczne było pierwsze Dark Souls. To na fanów spadł obowiązek poprawienia produkcji i do dzisiaj niezbędną aplikacją fanów gry jest DSFix, przygotowane przez słynnego Durante.
Sytuacja poprawiła się w Dark Souls 2, gdzie błędy udało się deweloperom ograniczyć do minimum. Jednym z kłopotów było jednak powiązanie części elementów symulacji z płynnością działania, więc przy grze w 60 klatkach na sekundę bronie psuły się na przykład dwa razy szybciej. Ten błąd rozwiązano za pomocą łatki.
Miejmy nadzieję, że podobne kłopoty nie powtórzą się w Dark Souls 3, debiutującym już 12 kwietnia - także na PlayStation 4 i Xbox One.
Tymczasem wydawca przyznał także nagrodę w konkursie dla twórców wideo. Użytkownik „NerdyInc” otrzymał 10 tysięcy dolarów za poniższy materiał podsumowujący informacje o świecie gry.