Darksiders 3 - Droga do Szramy
Misja główna: odnajdujemy krainę górników.
Ostatnim razem Furia stoczyła podwodną walkę z Łakomstwem i zamknęła Grzech w talizmanie. Władca Podziemi ofiarował bohaterce moc Esencji Bezruchu, dzięki której może władać lodem i korzystać ze specjalnych ścian z polem.
Furia może też używać z nowej broni - Ostrza Pogardy, za pomocą którego może spowalniać wrogów. Warto opanować poszczególne ataki i wypróbować nowe techniki na słabszych przeciwnikach.
Posiadając wszystkie odstępne w grze Esencje, możesz dostać się praktycznie wszędzie. Skorzystaj ze Żmijowych jam, by odwiedzić znane już tereny.
Po powrocie do lokacji, w której walczyłeś z Łakomstwem, skorzystaj z nowej mocy Esencji Bezruchu. Wciśnij klawisz skoku, aby Furia zamroziła wodę i mogła się poruszać po powierzchni. Podejdź do ściany z polem (1) i wykonaj skoki na samą górę. Obejdź pomieszczenie dookoła, znajdź wyjście, a następnie wskocz na najwyższą półkę (2).
Wejdź na wystający fragment zniszczonej platformy (3), a następnie wejdź na ścianę po lewej (4).
Następnie wskocz na samą górę używając kombinacji Esencji Ognia i Bezruchu. Pamiętaj, że nawet po zmianie Esencji na Ogień, lód pod tobą stopi się dopiero po kilku sekundach.
Biegnij korytarzami wskazanymi przez ikonę czaszki na pasku lokalizacji i zlikwiduj wszystkich przeciwników. Następnie skorzystaj z przejścia pod uchyloną bramą (5) i wpadnij do wody, cały czas mając aktywną Esencję Bezruchu. Wdrap się na półki by dotrzeć do rzeki lawy.
Zabij ognistych oponentów i kieruj się wzdłuż rzeki (aby przejść przez lawę, musisz mieć włączoną Esencję Ognia - inaczej zginiesz). Zeskocz na dół, zabierz Małe składowisko Mar i idź w lewo (6). Na skrzyżowaniu skieruj się na schody po prawej (7). Na moście czekają na ciebie dwa szkielety z wielkim tarczami.
Pozbądź się nieumarłych i uderz w niebieski miecz (8) po prawej, aby zwolnić most. Nie korzystaj na razie z przejścia. Zamiast tego, obróć się w lewo, a dostrzeżesz wir powietrza (9). Zamień się w formę Esencji Burzy i wskocz do wiru, aby znaleźć się poziom wyżej.
Weź Wielki kłębek Mar i Małe składowisko Mar, wybierz formę Esencji Energii, zamień się w kulę i podążaj ścieżką energetyczną (10) do samego końca. Zlikwiduj barierę (11), zmień formę Esencji na Bezruch i wskocz po ścianach z polem (12) na sam szczyt.
W kolejnej lokacji pokonaj bestie, weź Kawałek adamantynu i wejdź do tunelu (13). Znajdziesz się na Rozdrożach, które już odwiedziłeś wcześniej. Zejdź na dół, skorzystaj z usług Vulgrima i wskocz po kolejnych ścianach z polem (14).
Na górze czekają kolejni wrogowie - tym razem są to mroczne bestie. Zlikwiduj oponentów, pozbieraj przedmioty i wejdź do jamy (15), z której emanuje karmazynowe światło. Skorzystaj z dwóch belek (16), aby przedostać się na drugą stronę.
Zmień formę na Esencję Energii, wskocz do wody i pomaszeruj przed siebie po dnie zbiornika. Wyjdź na powierzchnię, a natrafisz na piedestał Vulgrima (17) i Żmijową jamę o nazwie Kręte klify.
Po zakupach biegnij przed siebie, a zauważysz fioletowy przycisk (18). Uderz w obiekt Młotem, by otworzyć bramę. Przejdź przez nią, a trafisz do zupełnie nowej krainy zwanej Szramą.
- Spis treści: Darksiders 3 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Darksiders 3 - drugie spotkanie z Gniewm