Skip to main content

Darksiders 3 - Poszukiwania Chciwości: Komnata Władcy Podziemi

Misja główna: rozpoczynamy poszukiwania zachłannego Grzechu.

W poprzednim zadaniu, Poszukiwania Gniewu: Wylęgarnia, Zniszczona Stacja, pokonaliśmy Gniew i zamknęliśmy w talizmanie. Furia przeniosła się do krainy Władcy Podziemi i otrzymała dar Esencji Ognia - wyjątkową moc - oraz broń o nazwie Łańcuchy Pogardy.

Przybierając formę Esencji Ognia Furia może nie tylko korzystać z nowego oręża mającego własną listę ruchów, ale także spalać pajęczyny i wykonywać wysokie skoki. Ostatnia umiejętność przydatna jest podczas eksploracji trudno dostępnych miejsc. Dla wygody rozgrywki, na razie nie zmieniaj formy na zwykłą.

W tym momencie warto zajrzeć do zakładki z ruchami postaci i zapoznać się z atakami dedykowanymi Łańcuchom Pogardy. Oswojenie się z nowym stylem walki pomoże ci podczas starć z wrogami.

Aby opuścić krainę Władcy Podziemi, skieruj się w stronę dużej pomarańczowej pajęczyny. Skorzystaj z nowej zdolności - wciśnij i przytrzymaj prawy przycisk myszy, by wypróbować nowy atak. Przejdź przez lawę (koniecznie w formie Esencji Ognia - inaczej możesz zginąć) i wykonaj duży skok wciskając i przytrzymując spację.

W tym momencie warto zajrzeć do zakładki z ruchami postaci i zapoznać się z atakami dedykowanymi Łańcuchom Pogardy. Oswojenie się z nowym stylem walki pomoże ci podczas starć z wrogami.

Pokonaj kolejną rzekę lawy, wskocz na wyższy poziom i stań na kamiennym przycisku. Wejdź do przejścia, a znajdziesz się w lokacji Zniszczony most. Zrób zakupy u Vulgrima, uderz biczem w niebieski miecz (1) i przejdź przez wrota. Rozpraw się ze szkieletami, a gdy dotrzesz do przepaści, skorzystaj z dwóch belek (2), do których przyczepisz łańcuch.

Wykonaj kolejny wysoki skok tym razem starając się dokładnie wymierzyć odległość - skocz, a gdy będziesz przy ścianie, przytrzymaj spację. Zabij golema z mieczem (uważaj na wybuch w chwili śmierci), a następnie uderz biczem w niebieski punkt (3).

Wbiegnij po schodach na górę, pozbądź się szkieletowej kompanii i skieruj się na kolejne schody, na jakich szczycie stoi nieumarły łucznik. Pozbądź się nieprzyjaciela oraz reszty kościanej załogi w drugiej komnacie. Uderz w kolejny niebieski miecz (4).

Gdy przejdziesz przez nowo otwarte wrota, czeka cię zagadka środowiskowa. Po dwóch stronach znajdują się świecące miecze, które trzeba uruchomić w krótkim odstępie czasu. Spal pajęczynę wzniecając ogień od strony dużego posągu (5), a pierwszy miecz uruchomi się sam. Następnie szybko dobiegnij do drugiego niebieskiego miecza (6) i uderz go biczem.

Przejdź przez most, wkrocz do korytarzy i zabij szkielety. Skieruj się na otwartą przestrzeń i skręć w lewo. Wejdź do wąskiego tunelu (7), a trafisz do dużej komnaty, w której będą czekać na ciebie liczni przeciwnicy. Pozbądź się ich uważając na ataki łuczników. Pozbieraj wszystkie przedmioty i wskocz do dziury (8) pamiętając, by cały czas mieć włączoną Esencję Ognia.

Przejdź przez lawę, idź jedyną możliwą drogą aż dotrzesz do Vulgrima i Żmijowej jamy o nazwie Katakumby.


Zobacz także