Darksiders 3: Poszukiwania Łakomstwa
Misja główna: Zwiedzamy Głębiny i walczymy z Grzechem.
Po pokonaniu Żądz, Furia kontynuuje swoją misję zlikwidowania Siedmiu Grzechów Głównych. Tym razem zmierzy się Łakomstwem, które miała okazję spotkać przed walką z Żądzami.
Władca Podziemi tym razem darował bohaterce moc Esencji Energii. Przybierając taką formę, Furia potrafi zmieniać się w kulę i przemieszczać po ścianach nasączonych specjalną energią. Poznasz je po granatowym kolorze i pokryciu z kryształów. Nie obyło się też bez nowej broni - od tej chwili Furia może korzystać z niszczycielskiego Młota Pogardy.
W najbliższych lokacjach przeciwnicy nie są aż tak liczni, co nie znaczy, że nie grozi ci niebezpieczeństwo. Pamiętaj o zapasach przedmiotów leczących. Jeśli nie opanowałeś jeszcze sterowania pod wodą, będziesz miał niedługo ku temu okazję.
Niektóre obszary są dość rozległe, więc warto poświęcić chwilę na dokładniejszą eksplorację i pozbieranie przedmiotów. Posiadając moc aż trzech różnych form, jesteś w stanie dotrzeć do wielu niedostępnych wcześniej miejsc.
Na początku użyj formy Esencji Energii i zniszcz barierę (1). Przejdź do sali, w której niedawno walczyłeś z Żądzami i podejdź do ściany energetycznej (2). Przytrzymaj spację, a Furia zamieni się w kulę - w tej postaci podążaj ścieżką energii.
Zeskocz na dół przez dziurę, zabierz Anielski artefakt i zniszcz kolejną przeszkodę (3). Skocz w kierunku ściany energetycznej (4), znów zamień się w kulę i tocz się aż do końca trasy. Opadnij na ziemię, a następnie kieruj się drogą między kontenerami.
Na ścianie budynku znajduje się następna bariera (5). Nasyć gwiazdę mocą formy Energii i rzuć bronią, by zniszczyć przeszkodę. Wespnij się na górę i wejdź do wąskiego tunelu (6).
Porozbijaj w pokoju wszystkie przeszkody - pod jedną z nich kryje się dziura w podłodze (7), do której wskocz. Pozbądź się agresywnych aniołów i pędź do końca lokacji. Gdy znajdziesz się na schodach, rozbij przeszkodę (7). Po lewej stronie znajdziesz kawałek ciała Łakomstwa - uderz w niego biczem, a potem wskocz do wody.
Jeśli w międzyczasie zmieniłeś formę, wróć do trybu Esencji Energii - pozwoli ci to poruszać się po dnie głębokich zbiorników wodnych. Idź prosto, zabierz Wielki kłębek Mar i uderz Młotem w kamień (9), aby go przesunąć. Przejdź dalej, pokonaj drapieżne ryby, a na końcu drogi pobądź się bariery (10).
Unikając bomb, idź prosto tak długo, aż wyjdziesz na powierzchnię. Usuń przeszkodę po lewej, by odkryć posąg. Następnie wyceluj gwiazdę i oznacz jako cele trzy niebieskie miecze (strzałki na poniższym obrazku). Otworzysz bramę, przez którą przejdź. Na prawo od wejścia czeka Vulgrim i nowa Żmijowa jama Zapomniane jezioro.
Zmień formę na zwykłą i płyń cały czas prosto. Dotrzesz do dwóch posągów, z czego jednemu brakuje miecza - musisz odnaleźć broń. W tym celu obróć się w lewo i znajdź miejsce ze ścianą energetyczną (11). Wyceluj gwiazdę i zniszcz przeszkodę na suficie (12), a następnie podejdź do ściany z kryształami, zamień się w kulę i przemieść się do samego końca ścieżki.
Zeskocz na dół, rozpraw się ze szkieletami i przejdź przez wąski tunel (13). Wejdź po półkach na górę, zabierz Fragment adamantynu i uderz dwukrotnie Młotem w kamień (14), aby go przemieścić. Zeskocz na dół i ponownie uderz w kamienny blok w taki sposób, aby znalazł się na przycisku podłogowym (15).
Po przeciwległej stronie obróciła się ściana. Teraz wejdź w tryb celowania i oznacz trzy niebieskie miecze (strzałki na poniższych obrazkach) i rzuć Zbawieniem. Przejdź przez bramę, pokonaj wrogów, a na końcu skręć w lewo.
Podnieś miecz (16), zmień formę Furii na zwykłą i wróć do dwóch posągów. Włóż odnalezioną broń w ręce lewej rzeźby (17).
Oznacz trzy niebieskie miecze (strzałki na poniższym obrazku) jako cele i rzuć gwiazdą. W środku czeka na ciebie nowy przeciwnik - olbrzymi szkielet z wielką tarczą. Wróg jest wytrzymały i trudno sforsować jego obronę, dlatego stosuj taktykę kontrataków po uniku, najlepiej w formie Esencji Ognia.
Zniszcz Młotem barierę (18) by odkryć dziurę. Wskocz do wody, wypłyń na powierzchnię kawałek dalej i skieruj się w stronę kamiennych bloków (19).
Wybierz formę Esencji Energii i uderz Młotem w bloki, aby ustawić je w taki sposób, abyś mógł doskoczyć do półki (20). Skorzystaj z nowej drogi, zabierz Małe składowisko Mar i pozbądź się bariery (21).
Po lewej stronie jest Vulgrim i nowa Żmijowa jama o nazwie Zniszczony rurociąg. Zrób zapasy, a następnie zniszcz kieruj się jedyną możliwą drogą. Wskocz do wody i unikając bomb, przepłyń przez podwodny tunel (22).
Gdy dopłyniesz do samego końca, wyjdź na powierzchnię i użyj płomiennego skoku, by dostać się po półkach skalnych na samą górę. W pomieszczeniu z licznymi kokonami czeka na ciebie sporo wrogów - rozpraw się z nimi i udaj się do stacji kolejowej.
Zabij kolejnych przeciwników, a następnie rozbij wszystkie przeszkody w lokacji za pomocą Młota. Uderz bronią w wagon (23), aby przesunął się w kierunku rusztowania (24).
Wespnij się na górę, zabierz Odłamek siły, zmień formę na Esencję Energii i przyczep się do ściany energetycznej nad tobą. Turlaj się do końca, a znajdziesz się w pokoju ze zwrotnicą (25). Użyj przełącznika, wyjdź otwartym przejściem i ponownie uderz w wagon, aby znalazł się przy półkach skalnych (26).
Wskocz na górę po drodze zabierając Anielski artefakt. Zniszcz barierę (27) i kieruj się cały czas w dół, w międzyczasie likwidując przeciwników. Zanim wbiegniesz schodami na górę, ulecz się do maksymalnego poziomu i wypełnij pasek Gniewu oraz Formy Spustoszenia.
Decydująca walka z Łakomstwem podzielona jest na dwie fazy. W pierwszej, staraj się cały czas być w ruchu. Gdy zauważysz, że wróg chce zaatakować zamaszystym ciosem, wycofaj się pod ścianę - uderzenie cię nie dosięgnie. Najlepiej walczyć w formie Esencji Energii, gdyż w innym przypadku przeciwnik może wessać Furię i zadać duże obrażenia.
Unikaj ciosów i kontratakuj Młotem. Staraj się nie wchodzić na plamy kwasu. Gdy Łakomstwo zaczyna z siebie wyrzucać żrące bomby, zbliż się do niego, by zmienił taktykę.
Grzech ma sporą ilość zdrowia. Gdy zredukujesz je do połowy, walka przeniesie się pod wodę. Mimo że nie możesz teraz zadać Łakomstwu bezpośrednich ran, potyczka jest prostsza niż się wydaje. Po lewej stronie znajdziesz krater z bombą (28). Zmień formę Esencji na zwykłą i gdy przeciwnik zacznie zasysać wszystko dookoła, podpłyń w kierunku bomby i zmuś Grzech, by wchłonął eksplodującą niespodziankę.
Po wygranej walce, Furia zamknie Łakomstwo w talizmanie, zaś Władca Podziemi po raz kolejny przeniesie Jeźdźca Apokalipsy do swojej krainy.
- Spis treści: Darksiders 3 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Darksiders 3 - Droga do Szramy