Skip to main content

Darksiders 3 - Spotkanie z Pychą

Misja główna: Północny i Południowy Kraniec.

W ramach poprzedniej części zadania, Poszukiwania Chciwości: Korytarz i Atrium, Furia pokonała Chciwość, która urządziła sobie śmietnisko w ruinach starego muzeum. Po walce bohaterka została przeniesiona do krainy Władcy Podziemi, gdzie otrzymała moc Burzy i od tej pory jest zdolna przybierać nową formę oraz korzystać z Lancy pogardy.

Warto poświęcić chwilę na przestudiowanie listy ruchów nowej broni. Znajdziesz ją z poziomu menu postaci, w ostatnie zakładce. Dodatkowo forma Esencji Burzy pozwala na krótkie utrzymywanie się w powietrzu po wykonanym skoku, co pozwala dostać się do wcześniej niedostępnych obszarów.

Dalsza podróż wymusi powrót do wcześniej odwiedzonych lokacji. W dalszej części solucji opisujemy najszybszą drogę do kolejnego Grzechu Głównego. Zalecamy jednak pospacerować nieco po znanych terenach, bowiem aktualnie posiadane moce pozwalają Furii na dotarcie w miejsca do tej pory zablokowane.

Po rozmowie z Władcą Podziemi, zostaniesz przeniesiony z powrotem do śmietniska w Muzeum. Dokładnie zbadaj obszar i pozbieraj liczne przedmioty. Kiedy skończysz, udaj się do Vulgrima na zakupy, a następnie skieruj się do jaskini nieopodal.

Omiń dziury w podłożu, wejdź do tunelu (1) i kieruj się jedyną dostępną drogą. Aby otworzyć bramę, użyj przełącznika (2), a następnie kontynuuj przechadzkę aż dotrzesz do znajomego obszaru. Zeskocz na dół i skieruj się prosto do Vulgrima i przenieś się do Żmijowej jamy Rozdroża.

Zniszcz pajęczynę (3) za pomocą ognistego ataku i wejdź do tunelu (4). Wskocz na półkę wyżej, a znajdziesz się na otwartym terenie. Poznasz tu nowe typy wrogów z czego szczególnie niebezpieczne są demony potrafiące się zdematerializować. Obecność przeciwników możesz rozpoznać widząc chmarę ruchomych czarnych kropek.

Po lewej stronie znajdziesz Vulgrima i odblokujesz Żmijową jamę o nazwie Północny Kraniec. Możesz teraz nieco pozwiedzać teren, powalczyć z wrogami i pozbierać przedmioty. Gdy już wykonasz interesujące cię aktywności, kieruj się za białą czaszką widoczną na pasku nawigacji.

Zaprowadzi cię do dziury w murze (5) strzeżonej przez skrzydlatego potwora. Jest to dość wymagający przeciwnik - kiedy uniesie się w powietrze, rób serie uników i uderzaj go w momencie, kiedy z powrotem pojawi się na ziemi. Jak uporasz się z oponentem, wejdź do budynku i skieruj się do kolejnej dziury zlokalizowanej na przeciwnej ścianie.

Idź prosto, a znajdziesz się przed kościołem (6) i zobaczysz przerywnik, w którym poznasz Pychę. Niestety, nie będzie ci dane na razie walczyć z Grzechem. Pycha otworzy portal, jednak aktualnie nie musisz do niego wchodzić - nie znajdziesz tam nic interesującego. Możesz za to udać się do wnętrza kościoła i na cmentarz, by pozbierać kilka przedmiotów.

Niezależnie od decyzji, udaj się na prawo od kościoła, aby odblokować Żmijową jamę Południowy Kraniec i ubić interes z Vulgrimem.


Zobacz także