Skip to main content

Darksiders 3 - Spotkanie z Żądzami

Misja główna: wypełniamy warunki umowy z Uzielem.

Przemierzając tereny niebiańskich istot, Furia spotkała Archanioła Uziela, z którym zawarła pakt. Kolejnym zadaniem bohaterki jest odnalezienie wiodących na pokuszenie Żądz i zdobycie informacji, w jaki sposób wskrzeszają anioły i demony jako nieumarłych.

Od tej pory dysponujesz nowym orężem - gwiazdą o nazwie Zbawienie. To bardzo przydatna broń dystansowa, która działa jak bumerang - rzucona powraca do właściciela. Przydaje się nie tylko w walce, ale także w rozwiązywaniu zagadek środowiskowych. Aby użyć gwiazdy, wystarczy nacisnąć środkowy przycisk myszy.

Poświęć chwilę na opanowanie nowej broni. Skuteczne używanie Zbawienia może nie raz uratować ci życie. Pamiętaj, że możesz również zaznaczać kilka celów przytrzymując klawisz Caps Lock.

Nadchodzący etap jest bardzo trudny - wrogowie w lokacjach są liczni, wytrzymali i atakują grupami, dlatego zawsze miej pod ręką przedmioty jednorazowe.

Skieruj się do drzwi na prawo, aby opuścić siedzibę Uziela. Idź cały czas w dół, a trafisz na Vulgrima i Żmijową jamę Gnijące drzewo. Zrób zakupy i wyjdź na otwartą przestrzeń. Zlikwiduj przeciwników, pozbieraj przedmioty i wejdź na podwyższenie obok martwego anioła.

Musisz teraz zlikwidować pajęczynę na ładunku (1), by spadł i pozwolił ci przeskoczyć na drugą stronę. W tym celu wejdź w formę Esencji Ognia, podpal Zbawienie przytrzymując środkowy przycisk myszy, wyceluj w ładunek i rzuć. Gdy pudło opadnie, przeskocz na półkę wyżej (2).

Idź prosto i spal kolejną pajęczynę (3). W środku czeka na ciebie kilku przeciwników. Wyjdź z budynku przejściem po przeciwległej stronie i skieruj się na otwartą przestrzeń. Kolejni oponenci będą chcieli cię zgładzić, dlatego zlikwiduj ich uważając na ataki dystansowe.

Ikona czaszki na pasku lokalizacji wskazuje, że musisz wskoczyć na zniszczony wiadukt, ale na razie jest to niemożliwe, dlatego skieruj się w prawo ścieżką w dół. Spotkasz tam Vulgrima i odkryjesz Żmijową jamę Zatopiona dzielnica. Po udanych interesach z demonem, zabierz Wielką kępę Mar i skieruj się do dziury w tunelu (4).

Biegnij przed siebie, przepłyń krótki dystans i zabij przeciwników przy ognisku. W kolejnej lokacji czeka na ciebie jeszcze więcej nieumarłych wrogów. Zbadaj pomieszczenie i wskocz na platformę nad kontenerami (5).

Teraz cały czas kieruj się za ikoną niebieskiej czaszki na pasku u góry ekranu. Gdy dotrzesz do belek obleczonych pajęczynami (6), zniszcz pajęcze dzieło za pomocą podpalonej gwiazdy i wykonaj podwójny skok z przyczepionym biczem. Kawałek dalej użyj kolejnej belki (7) i wdrap się na górę.

Użyj przełącznika (8), by otworzyć bramę (9), zamknij ją ponownie wciskając wajchę i sprintem wbiegnij do pomieszczenia.

Weź przyjaznego owada (10), nakarm go substancją i ciśnij w barierę (11), by utorować sobie drogę. Zanim wyjdziesz, koniecznie chwyć kolejnego owada i zostaw go w pobliżu substancji.

Skorzystaj z przejścia, wejdź poziom wyżej, i uderz Manska (12) tak, aby znalazł się pod przeciwległą ścianą. Wdrap się na potwora i wskocz na półkę między kontenerami (13).

Zeskocz na dół do znajomej lokacji i jeszcze raz użyj przełącznika. Wbiegnij do pomieszczenia i ciśnij owadem w drugą barierę (14). Dotrzesz do kolejnego Manska (15).

Uderzaj potwora tak długo, aż przemieści się pod zniszczony wiadukt. Wejdź na kreaturę, a następnie wskocz na zrujnowaną drogę (strzałka na poniższym obrazku) i kieruj się wzdłuż niej cały czas pokonując wrogów. Co jakiś czas zauważysz olbrzymią mackę - niedługo czeka cię spotkanie z właścicielem odnóża.

Na końcu drogi znajdziesz Vulgrima i Żmijową jamę. Przeczołgaj się przez tunel (16), a następnie wejdź na kontener i wykonaj płomienny skok, aby znaleźć się na poziomie wyżej. Użyj dwóch belek (17), przyczep do nich bicz i przedostań się na drugą stronę.

Korzystając z kontenerów, wejdź do dziury w ścianie (18), a kawałek dalej otwórz bramę przełącznikiem (19). Biegnij przed siebie, a zobaczysz, jak wielka macka porywa Furię i wyciąga na zewnątrz.

Walka z gigantycznym potworem, wbrew pozorom, nie jest skomplikowana. Przede wszystkim nie próbuj uderzać zwykłymi broniami, bowiem kreaturze nie można zadać normalnych obrażeń. Twoim zadaniem jest zniszczyć oczy potwora. Wciśnij przycisk odpowiedzialny za oznaczanie celów i zaznacz wszystkie oczy bestii, a następnie rzuć gwiazdą.

Unikaj macek przeciwnika wykonując skok w momencie uderzenia kończyny o ziemię i powtarzaj procedurę aż do skutku - wróg padnie bardzo szybko. Potem skieruj się otwartym przejściem i podejdź do Vulgrima, by wydać zgromadzone dusze. Biegnij cały czas prosto i wejdź po kontenerach na górę (20).

Po przerywniku filmowym przyszedł czas na konfrontacje z Żądzami. Walka jest dość trudna - Żądze zadają silne ciosy, choć na szczęście łatwo je wyczuć. Trzymaj się z dala od przeciwnika, a gdy ten skieruje miecz w stronę Furii, wykonaj idealny unik i kontrę. Stosuj tę taktykę do skutku - jest najbezpieczniejsza i istnieje szansa, że wykorzystasz niewiele przedmiotów leczących.

Sprawa szybko się skomplikuje, gdy do obszaru wkroczy Uziel omamiony przez Żądze. Musisz teraz poradzić sobie z dwoma przeciwnikami. Nie poświęcaj sił na atakowanie Archanioła - staraj się jedynie unikać jego ciosów. Całą ofensywę skup na Żądzach kontynuując taktykę podaną wyżej. Do zwycięstwa potrzebujesz zredukować pasek zdrowia Żądz, zaś Uzjel może pozostać nienaruszony.

Po wygranej walce czeka cię kolejny przerywnik, w którym Furia zostaje przeniesiona do krainy Władcy Płomieni i otrzymuje nową moc - formę Esencji Energii.


Zobacz także