Skip to main content

Darksiders 3 - znajdźki i sekrety: Zniszczona stacja

Wszystkie ukryte przedmioty w opanowanej przez potwory stacji.

Zniszczona stacja to rozległy obszar, który stanowi łącznik pomiędzy kilkoma innymi terenami. Do lokacji będziesz wracał kilkukrotnie podczas postępów w wątku fabularnym. To także siedlisko dwóch Grzechów Głównych - Gniewu i Łakomstwa.

W czasie wędrówki po lokacji trafisz na liczne kokony. Bądź uważny podczas ich rozbijania, bowiem w środku czają się potwory, które atakują niespodziewanie i czasem trudno wykonać prawidłowy unik. Dla własnego bezpieczeństwa, likwiduj kokony z dystansu używając gwiazdy.

Wymagania do zebrania wszystkich przedmiotów:

  • Forma Esencji Ognia (odblokowana po pokonaniu Gniewu)
  • Forma Esencji Energii (odblokowana po pokonaniu Żądz)
  • Gwiazda Zbawienie (odblokowana po spotkaniu z Archaniołem Uzielem)

Na lewo od siedliska przyjaznych owadów, znajdziesz Standardową Kępę Mar. Kawałek dalej, przy zwłokach, leży Adamantynowe srebro.

Idź wąską ścieżką prowadzącą do jaskini, a w środku znajdziesz człowieka oraz kolejne Adamantynowe srebro.

Za kokonami, tuż przy pomarańczowe pajęczynie i przyjaznym owadzie, kryje się Standardowa kępa Mar. Po pierwszym spotkaniu z Gniewem, wróć do lokacji, w której walczyłeś z Grzechem, wskocz na półki po prawej i weź Wielki kłębek Mar.

Biegnij prosto i zeskocz do starej krypty. Za pomocą gwiazdy nasyconej Esencją Ognia, zniszcz kokon pod sufitem (strzałka na poniższym obrazku), aby wejść w posiadanie następnego Wielkiego kłębka Mar. W krypcie znajdziesz również wazy i sarkofagi do rozbicia - znajdziesz w nich Standardowy kłębek Mar i Odłamek uzdrowienia.

Wychodząc z krypty, przy martwym ciele znajdziesz Anielski artefakt. Przejdź na drugą stronę pomieszczenia i wespnij się po półkach. Przy zwłokach leży Fragment adamantynu.

Będąc dwie półki wyżej, zniszcz narośl za pomocą Zbawienia nasyconego Esencją Energii - otrzymasz Małe składowisko Mar. Następnie użyj Młota, by rozbić barierę obok. Otworzysz przejście, które przyda ci się później.

Wróć się do Żmijowej jamy Zniszczona stacja i kieruj się drogą identyczną, jaką szedłeś do Lenistwa. Po wyjściu z tunelu, rozbij kokony i weź Wielką kępę Mar i Mały odłamek uzdrowienia.

Kilka kroków dalej, przy zamkniętym stalaktytami i stalagmitami przejściu, leży Mały kłębek Mar. Biegnij na górę, a pod sufitem zauważysz czerwony kokon. Zniszcz go gwiazdą nasyconą Esencją Ognia i podnieś Wielką kępę Mar.

W kokonie na lewo od siedliska owadów ukryto Standardową kępę Mar.

Zajedź na dół, zniszcz barierę za pomocą Młota, a w kolejnym pomieszczeniu czeka na ciebie Demoniczny artefakt.


Zobacz także