Darksiders Genesis - rozdział 4, Mroźna grota: latarnie, bomba pustki, zagadki
Łamigłówki do rozwiązania w czwartym etapie gry.
W czwartym rozdziale Darksiders: Genesis, podobnie, jak w poprzednich rozdziałach, podczas przechodzenia misji głównych trafimy na kilka łamigłówek, które mogą stanowić pewien problem. Poniżej przedstawiamy sposoby ich przejścia.
Głównym celem pierwszej części rozdziału jest dotarcie do czterech miejsc z charakterystycznymi okręgami (1). W ich pobliżu znajdują się mniejsze misy z ogniem (2), który przy pomocy miecza worpalnego Wojny należy przenieść do dużych latarni (3). Czasami trzeba w tym celu przenieść ogień przez kilka mis.
Po podpaleniu wszystkich czterech latarni w lokacji startowej pojawi się portal w ziemi. Wejdź do niego, aby przejść do kolejnej części rozdziału.
Warto dodać, że podczas eksploracji natkniesz się między innymi na kwadraty z fioletowymi znakami oraz różowe skały. Aby móc coś z nimi zrobić będziesz musiał zdobyć specjalne zdolności (m.in. bombę pustki) w dalszej części gry i wrócić do tych lokacji.
Łamigłówki z bombami pustki
W dalszej części etapu dotrzesz na arenę, gdzie Waśń wejdzie w posiadanie nowej możliwości o nazwie bomba pustki.
Dzięki niej możesz rzucać w kwadraty z fioletowymi znakami i tworzyć portale, przez które da się przejść lub przemieścić obiekty. Nową funkcję przetestujesz już po zdobyciu zdolności. Przełącz umiejętność na bombę pustki (4), po czym wyceluj nią w pierwszy znak (5). Następnie rzuć drugi ładunek (6) i wejdź do portalu, który powstanie. W ten sposób przejdziesz na drugą stronę przepaści.
W kolejnej lokacji natkniesz się na drugą zagadkę. Zacznij od rzucenia bombą pustki na podwyższenie (7) z lewej. Następnie weź wybuchacz (8) i rzuć nim w portal (9) z lewej. Rozpędzony ładunek uderzy w ścianę (10), a kiedy ta się zawali będzie można przeskoczyć do przejścia z prawej.
Po pokonaniu bossa (Spiekłego Anioła) wejdź na szczyt ściany z lewej. Udaj się w prawo i rzuć w wybrany punkt (11) bombą pustki.
Zejdź na dół, przeskocz przez przepaść z prawej, a dotrzesz do zamkniętej bramy. Rzuć drugą bombę w punkt (12) z prawej. Teraz wróć Wojną na ścianę, na której byłeś niedawno i rzuć mieczem worpalnym tak, aby przeleciał przez misę z ogniem i trafił w portal. Po chwili wyleci przez drugi otwór i trafi w dźwignię (13), która otworzy przejście (14).
Następnie: Darksiders Genesis - rozdział 5, Skarbiec Mammona: symbole, przełączniki, zagadki
Spis treści: Darksiders Genesis - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Darksiders Genesis - rozdział 3, Piekielny skarbiec: otworzenie bramy, belka z kolcami, zagadki