Skip to main content

Darmowe Skate 4 ma przemówić do młodszych graczy - wyjaśnia EA

Pokolenie Z.

Część fanów serii Skate z rozczarowaniem przyjęła fakt, że kolejna odsłona - zatytułowana po prostu „skate.” - będzie darmową produkcją, wspieraną przez sprzedaż transakcji cyfrowych. EA wyjaśnia, że takie podejście przemawia do młodszych odbiorców.

- Jednym z najważniejszych punktów potencjalnych wzrostów naszej firmy jest to, jak obsłużymy pokolenie Z i Alpha i to, jak łączą się społecznościowo, jak konsumują treści. Cały zespół mocno się na tym koncentruje - wyjaśniała Laura Miele, dyrektorka do spraw operacyjnych firmy, podczas niedawnej konferencji z inwestorami.

- Widzimy, że te pokolenia traktują gry jako podstawową formę rozrywki, konsumują więcej treści niż było w przeszłości - dodał dyrektor generalny Andrew Wilson. - A treści tworzą na każdym kroku, zarówno wewnątrz gier, jak i wokół nich.

Pokolenie Z to osoby urodzony w drugiej połowie lat 90., a pokolenie Alpha - już w i po 2010 roku. Są to więc najmłodsze osoby sięgające po gry wideo, przyzwyczajone zapewne do darmowej dystrybucji i transakcji cyfrowych.

Zobacz także