Days Gone na PC bez ray tracingu i DLSS
Techniczne szczegóły.
Days Gone już 18 maja zadebiutuje na PC. Znamy już wymagania sprzętowe gry, ale teraz twórcy podali więcej szczegółów odnośnie technicznej warstwy komputerowej wersji gry.
Z oficjalnej listy pytań i odpowiedzi dowiadujemy się, że zabraknie obsługi ray tracingu czy techniki DLSS od Nvidii. Bend Studio potwierdza też, że nie będzie możliwości przeniesienia zapisów z PS4 lub PS5 na PC, więc wszyscy rozpoczną przygodę od nowa.
Nie zabraknie natomiast szerokiego wachlarza ustawień graficznych. Twórcy opublikowali zrzut ekranu z menu:
Pojawi się między innymi skalowanie renderingu i rozmycie w ruchu, a także możliwość ustawienia jakości mnóstwa elementów, jak oświetlenia, chmur i mgły, geometrii, listowia, cieni czy tekstur.
Zgodnie z preferencjami gracze ustawią też FOV, czyli pole widzenia, które maksymalnie wyniesie 100 stopni.
Gra obsługuje wszystkie popularne kontrolery, w tym DualSense, ale można też skorzystać z klawiatury i myszy, a dodatkowo przypisać przyciski wedle uznania.
Potwierdzono też informacje, które poznaliśmy wcześniej - obsługę ultrapanoramicznych monitorów i odblokowaną liczbę klatek na sekundę.
Na koniec przypomnijmy, że gra zadebiutuje na Steamie i Epic Games Store.