Skip to main content

Days Gone - Poznaję was; Boisz się odrobiny konkurencji; Miewałem lepsze dni

Odwiedzamy doktora, znajdujemy składniki dla Sary i ratujemy Taylora.

Jest to krótkie zadanie, które uaktywni się po wykonaniu misji Zbieranie pamiątek. Aby je wykonać należy w obozie udać się do lokalnego doktora Jimeneza i porozmawiać z nim w jego namiocie. O chęci nawiązania dialogu dowiesz się od Jimeneza przez radio, kiedy ten zgłosi się z propozycją opatrzenia ręki głównego bohatera.

Misja: Boisz się odrobiny konkurencji

Po zdobyciu dla Sary drożdży do badań w ramach misji o nazwie Wiem, że ta cała sytuacja jest dziwna otrzymasz zlecenie na zdobycie kolejnego surowca w ramach wątku Nigdy się nie poddam. Tym razem chodzi o paczkę krzemianu. Po rozpoczęciu misji zostaniesz poinformowany, że należy go szukać w miejscu na południowy zachód od Wyspy Magów.

Po udaniu się na miejsce zlokalizuj stojący przy drodze domek (1). Uważaj, bo wokół niego jest sporo traszek. Następnie wejdź na dach korzystając z maski samochodu (2) wbitego w ścianę.

Po wejściu na dach zlokalizuj w nim dziurę, przez którą dostań się do środka. Rozpraw się z lokalnymi traszkami i odnajdź pudełko z krzemianem (3). Po jego zabraniu przepchnij auto ze ściany i wróć do Sary, aby oddać jej potrzebny materiał.

Misja: Miewałem lepsze dni

Po dostarczeniu Sarze drożdży w ramach zadania Wiem, że ta cała sytuacja jest dziwna udaj się do łóżka polowego bohatera, które znajduje się na Wyspie Magów.

Na skrzynce z prawej strony znajdziesz list (4). Kiedy go przeczytasz pojawi się nowy cel polegający na uratowaniu Taylora. Jednocześnie na południe od obozu zostanie zaznaczony znacznik, w którym należy rozpocząć poszukiwania.

Po dotarciu do wyznaczonego miejsca okaże się, że chłopak został schwytany przez bandytów. Po scence będziesz musiał go odbić. Zaczynasz na wzgórzu, z którego możesz oznaczyć przeciwników oraz rozpocząć ich ostrzał. W pierwszej kolejności warto rozprawić się ze snajperem (5), a potem z pozostałymi rywalami.

Po oczyszczeniu obozu przejdź przez niego i skieruj się do drewnianych drzwi, prowadzących do jaskini. Rusz w niej przed siebie, a po chwili dotrzesz do przywódcy bandytów, który weźmie Taylora na zakładnika. Dobrze jest teraz skorzystać ze skupienia, wymierzyć w głowę przeciwnika (6) i pociągnąć za spust.

Po opatrzeniu rany chłopaka i poinformowaniu o jego położeniu ludzi w obozie wróć do motocykla, rozpraw się z przeciwnikami, jeśli się przy nim znajdują i odjedź, co zakończy misję.


Zobacz także