Skip to main content

Days Gone - To utrzymało mnie przy życiu; Znałam tych ludzi; Spodziewaj się najgorszego

Wkradamy się z Sarą do placówki badawczej, w której kiedyś pracowała.

Zadanie rozpocznie się automatycznie po zakończeniu misji Nikt cię nie zastąpi, w której spotykałeś się z doktorem Jimenezem. Bohater z Sarą spotkają się z pułkownikiem Garretem i Kourim informując o nowym zadaniu, które ma pomóc w badaniach dziewczyny Deacona. Po odmeldowaniu się wyrusz z Sarą na północ w stronę Przełęczy Thielsena.

W trakcie jazdy dotrzecie do posterunku, gdzie w przeszłości bohater pomógł dwóm żołnierzom w walce z niedźwiedziem. Po scence z wartownikiem kontynuuj jazdę do zaznaczanego punktu, którym jest zakład Cloverdale. Po drodze będziesz musiał jeszcze przepchnąć auto, aby odblokować przejazd przez tunel.

Misje: Znałam tych ludzi, Spodziewaj się najgorszego

Po dotarciu w pobliże zakładu, w którym kiedyś pracowała Sara, rozpocznie się kolejne zadanie.

Po scence ze zmutowanymi ptakami zacznij od przyjrzenia się śladom (1) przy aucie. Następnie zacznij podążać za Sarą, szukając wejście do budynku.

W końcu dotrzecie w pobliże drabiny. Skorzystaj z broni palnej, aby strzelić w kłódkę (2) zabezpieczającą. Wejdź na górę i podejdź do drzwi. Po scence bohater wraz z Sarą dostaną się do środka rozpoczynając kolejne zadanie.

Od razu ukryj się za osłoną i zacznij ostrzeliwać rywali na dole. Po uporaniu się z nimi zejdź na dół i zacznij przedzierać się w lewo, eliminując kolejnych wrogów (3). Kiedy teren będzie czysty wejdź na górę po kolejnych schodach (4).

Po otworzeniu kolejnych drzwi trzeba będzie przejść przez łącznik. Rozpraw się z wartownikami, a następnie z trzema strzelcami (5), który zaczną się pojedynczo pojawiać na pobliskich podwyższeniach.

W kolejnym pomieszczeniu uzupełnij zapasy i podejdź do Sary stojącej przy drzwiach. Okaże się, że są zablokowane. Wyjdź na zewnątrz przez drzwi z lewej i wejdź na podwyższenie. Okaże się, że bohater nie da rady dostać się na dach. Wróć z Sarą do środka i podejdź z nią do komputera (6), w którym wgra do systemu odciski Deacona.

Wróć na zewnątrz przez drzwi z lewej, wejdź na podwyższeni, a potem podsadź Sarę na dach. Udaj się do głównych drzwi, poczekaj, aż dziewczyna odwróci uwagę wartowników, po czym otwórz je czytnikiem (7).

W kolejnej sali rozpraw się z wartownikami (8), a na koniec udaj się w stronę drzwi (9) po drugiej stronie. W tym momencie rozpocznie się ważna fabularnie scenka, po której zadanie się zakończy.


Zobacz także