Dead Rising 4 doczeka się sporych usprawnień w rozgrywce
Razem z wersją PS4.
Choć w grudniu minie już rok od premiery Dead Rising 4, twórcy ze studia Capcom Vancouver kontynuują prace i zapowiedzieli, że planują wprowadzenie sporych usprawnień w rozgrywce.
Wielu fanów było rozczarowanych produkcją wkrótce po debiucie, więc teraz deweloperzy zebrali przeróżne narzekania i opinie, przeanalizowali je i zamienili w sporą łatkę.
Jedną z najważniejszych innowacji będzie zapewne modyfikacja walk z ludzkimi przeciwnikami, zwłaszcza maniakami. Capcom Vancouver zapewnia, że te starcia będą teraz lepiej nagradzane i wartościowe. Każdy maniak będzie miał bowiem broń zgodną ze swoim „charakterem”, a po pokonaniu przeciwnika będziemy mogli ją podnieść.
Walka z tymi oponentami będzie także trudniejsza, dzięki zmianom w sztucznej inteligencji. Również inni ludzie będą mądrzejsi, wykorzystają osłony, postarają się blokować ciosy czy kontratakować.
Inne wprowadzane pomysły to sześć misji pobocznych, w ramach których musimy odnaleźć ocalałego, a następnie eskortować go do kryjówki. Nagrodą będzie unikatowa wersja jednego ze strojów dla Franka Westa.
Idąc dalej, można oczekiwać także usprawnionych reakcji na polecenia kontrolera, szybszych ataków, krótszych czasów reakcji zombie, bardziej agresywnych pościgów na naszym bohaterem, zmian w rozmieszczeniu broni na mapie i przebalansowania misji.
Wszyscy posiadacze Dead Rising 4 otrzymają aktualizację za darmo już 5 grudnia, czyli dzień przed pierwszą rocznicą premiery. Tego dnia debiutuje także tryb Capcom Heroes, umożliwiający Frankowi założenie kostiumów związanych tematycznie z innymi grami wydawcy.
Jednocześnie produkcja zadebiutuje także na PS4, w zbiorczym pakiecie pod tytułem Frank's Big Package.