Death Stranding na kluczowym etapie produkcyjnym. Hideo Kojima codziennie gra w tytuł na PS4
Brak jeszcze spójnej całości.
Death Stranding weszło w „kluczowy etap produkcyjny”, pomimo że różne elementy nie tworzą jeszcze spójnej całości - poinformował za pośrednictwem Twittera Hideo Kojima, główny producent gry.
Deweloper napisał, że nie rozpoczęto jeszcze etapu testowania i debugowania (usuwania błędów). Stwierdził jednak, że gra w Death Stranding codziennie na PlayStation 4 i decyduje, które elementy zachować, a które odrzucić.
Interesującym jest fakt, że Kojima wspomina o PS4. Dotychczas nie potwierdzono bowiem, czy Death Stranding zadebiutuje na omawianym sprzęcie, czy konsoli Sony z kolejnej generacji.
Być może szczegółów dowiemy się dzięki zaplanowanym na dzisiejszy wieczór wydarzeniu State of Play, podczas którego Sony zaprezentuje przygotowywane nowości.
Zobacz: Death Stranding - premiera i najważniejsze informacje
W Death Stranding wcielamy się w nietypowego kuriera, który przenosi nie tylko standardowe pakunki, ale też ciała. Nie zabraknie wątków paranormalnych. W głównego bohatera wciela się aktor Norman Reedus.
Źródło: Twitter