Death Stranding zaoferuje asynchroniczne opcje sieciowe, otwarty świat i brak śmierci
Nowe informacje.
Na karcie katalogowej Death Stranding w brytyjskiej stronie internetowej PlayStation pojawiły się nowe informacje o projekcie przygotowywanym przez studio należące do Hideo Kojimy.
Produkcja zaoferuje „asynchroniczne opcje sieciowe”. Gracze otrzymają możliwość wysyłania zapasów i udostępniania własnych schronień innym użytkownikom. W planach jest też funkcja podążania śladami innych osób.
Poza tym zabraknie tradycyjnej śmierci. Ewentualny zgon nie zakończy rozgrywki, a po utracie życia, bohater trafi do specjalnego wymiaru, w którym stanie przed zadaniem odnalezienia wyjścia do własnej rzeczywistości.
Do tej pory nie było jasne, czy świat w Death Stranding jest otwarty, ale Hideo Kojima sugeruje, że tak właśnie jest. Japończyk opublikował na Twitterze obrazek z widoczną w tle górą - deweloper wyjaśnił, że nie jest jedynie dekoracją i w trakcie rozgrywki dotrzemy do obiektu.
Informacje z brytyjskiej strony PlayStation wskazują jednak, że niektóre ze ścieżek do celu będą zablokowane - wówczas staniemy przed koniecznością znalezienia innej drogi. Istotną rolę odegra także noszony przez postać ładunek, utrudniający poruszanie i zachowanie równowagi.
Zobacz: Death Stranding - premiera i najważniejsze informacje
Głównym bohaterem Death Stranding jest Sam Porter Bridges (wizerunku i głosu postaci użycza Norman Reedus), starający się zespolić ze sobą oddzielonych ludzi. Premiera 8 listopada, wyłącznie na PS4.
Źródło: DualShockers