Death Stranding - zlecenie 5 i 6: dostawa rzadkich metali; budowa skrzynki pocztowej
Dostarczamy ładunek i korzystamy z asemblera.
Po ukończeniu zlecenia nr 4, możesz - a nawet powinieneś - od razu przyjąć kolejne dwa. Zrobisz to oczywiście za pomocą terminalu. Gdy aktywujesz urządzenie, gra wspomni o wykorzystaniu asemblera i tworzeniu skrzynki pocztowej.
Zlecenie nr 6 - skrzynka pocztowa
Zaakceptuj dwa zlecenia oraz upewnij się, że masz przy sobie co najmniej jedną sztukę Asemblera, który pozwoli ci na stworzenie skrzynki pocztowej. To właśnie tym zleceniem (czyli nr 6) zajmiemy się najpierw, ponieważ miejsce docelowe jest znacznie bliżej. Udaj się do wskaźnika misji (1), około 300 metrów na wschód.
Po dotarciu na miejsce zauważysz niewielki okrąg o średnicy kilku metrów. To właśnie tutaj musisz zbudować skrzynkę pocztową. Wykonaj następujące kroki, by to uczynić:
- przytrzymaj krzyżak na padzie w prawo;
- z menu wybierz asembler
- przytrzymaj krzyżak na padzie w dół;
- z menu wybierz skrzynka pocztowa.
Teraz wystarczy, że przytrzymasz przycisk L2 i gdy zarys obiektu będzie niebieski (czyli miejsce jest odpowiednie, pozbawione nierówności czy głazów), zatwierdź przy pomocy R2. Po kilku sekundach powstanie skrzynka pocztowa i wyświetli się ekran z oceną misji. Teraz możesz zająć się piątym zleceniem głównym.
Zanim jednak to zrobisz, możesz przetestować skrzynkę pocztową. We wspólnej szafce skorzystasz z przedmiotów innych lub pozostawisz im własne graty. W prywatnej szafce możesz umieścić niepotrzebne na tę chwilę rzeczy, do których możesz wrócić później.
Zlecenie nr 5 - dostawa rzadkich metali na zachód
W ramach tej misji dotrzesz do nowego miejsca. Kierujemy się na zachód, a dokładniej do Centrum dystrybucji na zachód od Węzła Stołecznego. Spójrz w kierunku południowo-zachodnim i przytrzymaj przycisk L1. Za pomocą kompasu zauważysz, że twój cel jest oddalony o niemal półtora kilometra (2).
W zależności od tego, którą stroną rzeki pójdziesz, spotkasz dwa rodzaje zagrożeń. Od południa będą to MUŁy, a od północy wzrasta duże prawdopodobieństwo spotkania z wynurzonymi. Obok tych pierwszych, czyli wrogo nastawionych kurierów, możemy przekradać się korzystając ze skradania.
Jednak w momencie, gdy wkroczysz na ich teren (na mapie oznaczony żółtą granicą), symbolizowany przez świecące na żółto słupki (3).
Gdy przejdziesz obok nich, koniecznie zacznij się skradać, a także próbuj ukrywać się w wysokiej trawie, aby ograniczyć do minimum ryzyko wykrycia przez przeciwników. Tym razem jednak będziesz miał szczęście - po wykryciu twojej obecności rozpocznie się opad temporalny, a MUŁy po prostu uciekną.
Chwilę później będziesz mógł kontynuować wędrówkę na zachód. Zanim jednak dotrzesz do głównego budynku (4) stacji, na pewno natkniesz się na wynurzonych.
Tym razem ich ominięcie nie powinno przysporzyć ci kłopotów, choć w międzyczasie ŁD (łącznikowe dziecko) utraci swoje funkcje. Zanim wejdziesz do środka i skorzystasz z terminalna, na pewno zauważysz porzucony motocykl. Na razie nie możesz z niego skorzystać, ale na innej stronie podpowiadamy jak naładować motocykl w Death Stranding.
Na razie jednak nie jest to najważniejsze. Wejdź zatem do budynku i zakończ zlecenie przy użyciu terminala. Tym samym dołączysz kolejną placówkę do sieci chiralnej. Od teraz w terminalach będziesz mógł także przetwarzać niepotrzebne przedmioty, by odzyskać surowce - przydadzą się w kolejnych fazach rozgrywki. Teraz zjedź do swojej kwatery, aby pchnąć fabułę do przodu. Po zakończonych scenkach weź prysznic i wjedź na górę, by podjąć nowe zlecenia w terminalu.
Następnie: Death Stranding - zlecenie 7 i 8: interfejs drukarki chiralnej; kryształy chiralne
Spis treści: Death Stranding - Poradnik, Solucja