Skip to main content

Deathloop - Najdłuższy dzień (5): powrót do mieszkania Colta, pierwsza inwazja Julianny

Powrót do Updaam.

Deathloop - Najdłuższy dzień (5): powrót do mieszkania Colta, inwazja Julianny Powrót do Updaam.

W Skale Fristad dowiedziałeś się, że PZP znajduje się w sejfie w mieszkaniu Colta. Należy zatem wrócić do Updaam, by zdobyć ten ważny dokument. Kontynuujemy zatem zadanie Najdłuższy dzień w grze Deathloop.

Ta część misji rozgrywa się w nocy, zatem zmieniło się także rozmieszczenie przeciwników i niektórych obiektów. Mimo że zapewne znasz drogę do apartamentu Colta, nie graj „na pamięć”, gdyż niektóre miejsca mogą cię teraz zaskoczyć innym rozkładem sił przeciwników.

Wychodząc z tuneli, skręć w prawo. Kopniakiem rozwal barykadę i podejdź, skradając się, do samochodu (1). Schowaj się przed nim i poczekaj, aż grupka przeciwników rozejdzie się.

Następnie podejdź do siedzącego na schodach wroga (2) i zlikwiduj go, a potem zajmij się kolejnym, który stoi nieopodal. Idź schodami w dół, a potem w górę.

Kiedy dotrzesz na górę, uważaj na przeciwników po lewej stronie. Oznacz ich. Ukryj się za przewróconym śmietnikiem (3), gdy nie będą patrzeć w twoją stronę, a potem przemknij dalej.

Uważaj na czujkę po prawej stronie. Zhakuj ją z bezpiecznej odległości lub przejdź, gdy laser nie będzie skierowany w twoją stronę, a potem wespnij się na taras, z którego przejdziesz do mieszkania Colta.

Kiedy będziesz w środku rozejrzyj się, sprawdź nowe wiadomości w komputerze i poszukaj wartościowych przedmiotów i dokumentów, a dopiero potem zajrzyj do sejfu (4), z którego - jak się okazuje - Julianna wykradła wcześniej PZP.

W sejfie odnajdziesz list. Kiedy skończysz czytać jego treść, nastąpi pierwsza inwazja Julianny, którą musisz odeprzeć, a także zhakować antenę, by móc znowu korzystać z systemu tuneli. Dopóki tego nie zrobisz, nie możesz opuścić dzielnicy.

Najpierw jednak zajmij się Julianną, która pojawi się na tarasie. Bądź ostrożny i przygotuj broń. Kiedy Julianna pojawi się w oknie (5), wymierz i strzelaj do niej. Przeciwniczka potrafi znikać i pojawiać się w innym miejscu, więc bądź czujny. W razie zagrożenia i utraty zdrowia wycofaj się i wylecz się, korzystając z Fiz-popów, które znajdziesz w mieszkaniu.

Strzały z pewnością zaalarmują wrogów, którzy znajdują się w pobliżu, więc nimi też będziesz musiał się zająć, ale w pierwszej kolejności skup się na Juliannie .

Kiedy uporasz się ze wszystkimi oponentami, podnieś tabliczkę (6) - będzie leżała tuż obok ciała Julianny. Tabliczki, które często znajdziesz po zabiciu wizjonera, zawierają specjalne moce, które poszerzają wachlarz twoich umiejętności, co kolei sprawia, że zabawa staje się łatwiejsza i odkrywa przed tobą nowe możliwości rozgrywki.

Udaj się do wyjścia z dzielnicy, korzystając z tej samej drogi. Zakończyła się ostatnia pora dnia, wieczór, a tym samym cały dzień. Pętla zatoczyła koło i rozpocznie się ponownie, gdy Colt obudzi się o świcie na plaży.

Następnie: Deathloop - Najdłuższy dzień (6): otwarcie sejfu, PZP

Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Deathloop - Najdłuższy dzień (4): gdzie znaleźć PZP w biurze ochrony Aeon

Zobacz także