Deathloop - wszystkie zadania i misje: opis przejścia
Tropy wizjonerów i arsenału.
Zadania w Deathloop nazywane są tropami. Są ściśle związane z poszukiwaniem poszlak, które umożliwią nam uzyskanie ważnych informacji o zwyczajach wizjonerów, a także umożliwią zdobycie cennego wyposażenia.
Na tej stronie:
Prolog
Poniżej znajdziesz wszystkie misje i zadania z początku gry.
- Najdłuższy dzień (1): plaża, kanały, biblioteka
- Najdłuższy dzień (2): jak znaleźć mieszkanie Colta
- Najdłuższy dzień (3): centrum kontroli pętli, jak naładować baterię
- Najdłuższy dzień (4): gdzie znaleźć PZP w biurze ochrony Aeon
- Najdłuższy dzień (5): powrót do mieszkania Colta, pierwsza inwazja Julianny
- Najdłuższy dzień (6): otwarcie sejfu, PZP
Tropy wizjonerów
Są to misje główne, które odkrywają przed nami informacje o ośmiu głównych postaciach gry. Zlikwidowanie wszystkich wizjonerów w ciągu jednego dnia doprowadzi do przerwania pętli, co jest celem gry. Zrealizowanie wszystkich tropów wizjonerów doprowadzi do sytuacji, która otworzy przed nami możliwość wyeliminowania ośmiu bossów w ciągu jednego cyklu. Wykonanie niektórych zadań stanie się możliwe dopiero trakcie rozwijania innych zadań. Poniższej przedstawiamy kolejność, w jakiej sugerujemy wykonywać tropy wizjonerów.
- Teoria chaosu
- Utracone w transmisji
- Pożeracz owiec
- Kosmiczny najeźdźca
- Popołudniowe igraszki
- Ballada o Franku Gadule
- Czego chcą Wenjie
- Cisza radiowa
- Koniec końców
Tropy arsenału
Czyli misje poboczne, dzięki którym zdobędziemy unikalne broń i przede wszystkie potężne moce, dzięki którym gra stanie przyjemniejsza, a co więcej odblokujemy tym samym nowe możliwości realizacji poszczególnych celów w grze.
- Niespodziewana niespodzianka: snajperka
- Całą noc: pistolet maszynowy
- Siedzimy w tym razem: dwa pistolety
- Supersprytne: wyzwanie Charliego, Widma lamentu
Spis treści: Deathloop - Poradnik, Solucja