Skip to main content

Definitely Not Fried Chicken - pracownicy: dlaczego nie pracują

Co robić, gdy personel nie wykonuje zadań.

W tym miejscu dowiesz się, jak odnaleźć przyczynę i postępować, gdy personel nie chce pracować w Definitely Not Fried Chicken. Zapoznaj się wcześniej ze stroną o zarządzaniu pracownikami. Pamiętaj, by robotnicy mieli sporo miejsca na poruszanie się.


Na tej stronie:


Wyszukiwanie problemów

Sprawdź, czy widnieją komunikaty (1), informujące o problemach z podwładnymi. Kliknij na pracownika i sprawdź, co aktualnie robi - Current Task (2). Sprawdź, czy nie zapomniałeś otworzyć lokalu (3).

Otwórz zakładkę Employees (4) i upewnij się, czy praca, którą chcesz by pracownik wykonał, jest na jego liście zadań (5) - zakładka Tasks - na przykład gotowanie określonej potrawy, czy zajmowanie się konkretnymi roślinami albo transportem.

Sprawdź także harmonogram - może pracownik jest w domu, gdyż to nie jego zmiana. Klikając na nazwisko pracownika, wycentrujesz na nim kamerę.


Problemy z kucharzami

Sprawdź, czy posiadasz wszystkie urządzenia do ukończenia dania. Przykład: na pierwszym poziomie sklepu z pączkami będziesz wyrabiać tylko zwykłe pączki. Kucharz z zadaniem „pączki z lukrem” rozpocznie produkcję, ale nie skończy jej bez odpowiedniego sprzętu, zostawiając półprodukt na stole.

Nie zapomnij o miejscu na wydawanie posiłków - Food Chute (5). Muszą być obrócone obrazkiem w stronę kasjera, który pobierze produkt dla klienta.

Wskazówka 1: jeśli przypadkiem zablokowałeś kolejkę produkcji, możesz oczyścić stanowisko podnoszą je w trybie budowania.

Wskazówka 2: możesz zwolnić kucharzy do domu wcześniej, jeśli w miejscu do wydawania posiłków przed zamknięciem nadal pozostają produkty. Jeśli przygotują dania przed otwarciem lokalu, pierwsi klienci zostaną od razu obsłużeni.


Problemy ze Sprzątaczami

Sprzątacze będą pracować, gdy znajdą śmieci lub zabrudzenie w lokalu przekroczy poziom trzeci. Sprawdzisz je wybierając z górnego paska przycisk Overlays (6) i zaznaczając pozycję Cleanliness (7).

Wskazówka: warto zatrudnić przynajmniej jednego sprzątacza w pełnym wymiarze godzin, bez ustalonych przerw. Dzięki temu zdobędziesz gwiazdkę lokalu, czyli więcej klientów.


Problemy z Inżynierami

Inżynierowie zajmują się naprawą urządzeń. Rozpoczną pracę, gdy poziom uszkodzeń wynosi przynajmniej 50% oraz nikt ich nie używa. Stan maszyn jest widoczny po kliknięciu Machine health (8).

Przedmioty niszczeją także z upływem czasu nawet, gdy są nieużywane. Pozwól więc inżynierowi na trzy zmiany: przed i po godzinach pracy oraz gdy obsługa, na przykład kucharze, mają przerwę.

Następnie: Definitely Not Fried Chicken - ocena lokalu: jak poprawić, zwiększyć

Spis treści: Definitely Not Fried Chicken - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Definitely Not Fried Chicken - pracownicy: jak zatrudnić, zarządzać

Zobacz także