Demon's Souls - Więzienie Nadziei (3-1): poziomy 1P i parter, wyrzutnia strzał
Przejście przez poziom 1P i parter, droga do bossa. Jak ominąć strzały.
Na poprzedniej stronie opisu przejścia gry Demon's Souls wyjaśnialiśmy, jak przejść przez poziomy 2P i 3P Więzienia Nadziei. Poniżej opisujemy przejście przez poziom 1P i parter, a także jak poradzić sobie z wyrzutnią strzał i jak dotrzeć do bossa.
Lokacja: Wieża Latrii - Więzienie Nadziei (Region 3-1)
Przechodząc przez poziom 3P, dotarłeś do klatki schodowej, z której przejdziesz na inne poziomy. Zejdź na niższą kondygnację. Tam znajduje się przejście po prawej stronie do korytarza. W jednej z cel uwięziony jest Freke, mag, który może cię nauczyć zaawansowanych czarów w Spójni, jeśli go uwolnisz. Musisz najpierw jednak zdobyć Specjalny klucz.
Idąc w dół schodów, zejdź na najniższy poziom. Otwórz w korytarzu kolejne drzwi w formie kraty. Po prawej stronie miniesz dwoje zamknięte drzwi (otworzysz je później), a między nimi, na ścianie, odnajdziesz klucze (1): do celi - Więzienie Nadziei - parter oraz do drzwi prowadzących na parter.
Zejdź na niższy poziom i przejdź przez mgłę, za którą znajdują się kolejne schody w dół (2), a także korytarz prowadzący na poziom 1P (3). Idąc korytarzem, dotrzesz do celi, w której uwięziony jest niebieski fantom (duch). Klucz do jego lochu, znajduje się w innej lokacji.
Zejdź po schodach na dół (2), na parter więzienia. Kratę otworzysz za pomocą zdobytego wcześniej klucza - Więzienie Nadziei - parter.
Uważaj na kulistego przeciwnika strzelającymi magicznymi pociskami (4). Wykorzystaj filary, aby się osłonić. Pokonaj go (wykorzystaj chwilę, kiedy nie strzela pociskami i nie wymachuje bronią, i wtedy go zaatakuj). Warto przeszukać cele, które znajdują się na parterze.
Kiedy opróżnisz z zawartości wszystkie cele, udaj się w stronę drzwi (5), które prowadzą do mostu. Gdy tylko je miniesz, włączy się animacja.
Wówczas na moście uruchomi się wyrzutnia strzał (6). Gdy podejdziesz bliżej, strzały automatycznie zaczną strzelać. Choć istnieje sposób, by omijać strzały (musisz w idealnym czasie kilkukrotnie przeturlać się pod strzałami), to zdecydowanie prościej jest odnaleźć drogę naokoło.
Uważając na strzały, zabierz pierwszy przedmiot (7), jaki leży na moście. Jest to klucz nadzorcy - Więzienie Nadziei.
Wróć teraz na poziom, gdzie zabrałeś ze ściany klucze (1). Otwórz jedne albo drugie drzwi (8) i wejdź do korytarzy, które się zbiegają. Uważaj na magów.
Dotrzesz do drzwi, za którymi znajdują się szerokie schody. Zejdź na dół i wejdź do wieży (9). Idąc schodami w górę, a potem idąc długim korytarzem dotrzesz do pomieszczenia, gdzie znajdziesz srebrny katalizator, bardzo dobry przedmiot dla maga, a także zestaw lekkiego pancerza.
Wróć na dół i przekrocz mgłę, a wejdziesz do szerokiego przejścia.
- spójrz na prawo, a zobaczysz wyrzutnię strzał (10) - podejdź do niej i wyłącz ją. Możesz teraz bezpiecznie pozbierać przedmioty z mostu;
- na wprost znajduje się wejście do drugiej wieży (11) - koniecznie musisz tam wejść. Wejdź po długich schodach, a potem przejdź przez długi korytarz do pomieszczenia, w którym zabij postać, która podtrzymuje pieczęć (13). Nie zapomnij również zabrać Specjalny klucz - Więzienie Nadziei (14), który wisi na ścianie; dzięki niemu otworzysz celę, w której uwięziony jest Freke;
- na lewo znajduje się arena walki z bossem (12) - zanim tam się udasz, pokonaj czerwonego fantom i koniecznie wejdź do wieży (11), by zabić postać, która pootrzymuje życie bossa (13).
Jeśli jesteś gotowy, wejdź na arenę walki z bossem (12), by rozpocząć starcie z Bożkiem Głupca.
Następnie: Demon's Souls - Obrzeża wyspy (4-1): Demon strażniczy, ruiny
Spis treści: Demon's Souls - Poradnik, Solucja