Descent: Underground zniknie z programu Early Access na Steamie
Ale prace trwają.
Nietypowy krok deweloperów ze studia Descendent. Sieciowa strzelanka Descent: Underground zniknie z programu Early Access na Steamie, co pozwoli twórcom przyśpieszyć prace.
„Dziękujemy wszystkim za udział w tej podróży i za testowanie we wczesnym dostępie” - napisano w komunikacie. „Doceniamy wsparcie i zaufanie, podczas gdy kończymy kampanię w pełnej wersji”.
„Aby umożliwić wcześniejsze wydanie, zdejmujemy grę z Early Access, by skupić się na wprowadzaniu treści dla pojedynczego gracza, drzewek technologicznych i innych interesujących opcji”.
Współczesna odsłona popularnej w latach 90. strzelanki Descent ukazała się na Steamie niemal dwa lata temu, w październiku 2015 roku, po udanej kampanii na Kickstarterze.
Za prace odpowiada Eric „Wingman” Peterson, zajmujący się poprzednio Star Citizen, a w przeszłości także współtwórca Starlancer, Wing Commander 4 czy Freelancer.
Twórcy koncentrują się na sieciowej rywalizacji dla maksymalnie 16 graczy w kilku trybach rozgrywki, takich jak deathmatch czy walka o minerały, ale dostępne są także misje solowe.
„Okazało się, że w przypadku małego zespołu, Early Access wymaga ogromnych nakładów czasu i spowalnia inne prace. Chcieliśmy przyśpieszyć, co wymaga wysiłków w zakresie tworzenia treści, a nie wspierania wersji rozwojowej, jakby była pełną produkcją”.
Regularne sprawozdania z prac będą teraz pojawiały się na oficjalnej stronie. Gracze, którzy kupili już tytuł, będą mogli oczywiście kontynuować rozgrywkę.
„Rozumiemy, że opuszczenie Early Access to nietypowy krok. Nie zdecydowalibyśmy się na to, gdyby nie byłby to najbardziej efektywny sposób na dostarczenie wrażeń, o których marzymy” - kończą twórcy.