Destiny 2 - Io, misja: Świętokradztwo
Pomagamy Ikorze.
W poprzednim zadaniu udało nam się pomóc Cayde'owi oraz nowo zapoznanej sztucznej inteligencji - Macierzy. Po rozmowie z nią na końcu misji, odblokowaliśmy kolejną lokację, czyli planetę Io.
To właśnie na nowym globie czeka na nas kontynuacja głównego wątku fabularnego. By rozpocząć zadanie, wystarczy, że z poziomu nawigatora wybierzemy Io jako docelowe miejsce podróży. Radzimy dysponować nieco większym niż rekomendowany poziomem mocy.
Dostępne od:
- poziom: 11
- moc: 80
Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc
Gdzie zacząć:
Po dotarciu na Io obejrzymy scenkę, w której bohater i jego Duch spotkają Ikorę. Po przerywniku od razu zabieramy się do roboty, choć misja nie zaczyna się w szczególnie ekscytujący sposób - musimy po prostu przebiec całkiem długą trasę, po drodze przyglądając się statkom na niebie i energii Wędrowca.
Po długim podążaniu za wskaźnikiem misji dotrzesz w końcu do przejścia prowadzącego do obszaru Posterunek Charon. Zaraz za rogiem czekają pierwsi przeciwnicy - w końcu! To żołnierze Czerwonego Legionu. Paru Legionistów, Hoplitów i Psionów. Nic specjalnego. Pokonaj wszystkich.
Wejdź do oznaczonego budynku - wejścia pilnuje jeszcze zapewne 2-3 wrogów. Podążaj w głąb bazy korytarzami, słuchając dialogów towarzyszy. Dotrzesz do korytarza z energią Porzuconych, a nieco dalej wejdziesz do większej jaskini, gdzie w powietrzu wiszą białe kule. To miny Porzuconych - zniszcz je z daleka, by nie przeszkadzały.
Przejdź dalej, a w kolejnej jaskini będziesz już musiał zmierzyć się z Pochwyconymi. To tylko podstawowe jednostki, jednak będzie ich sporo. Użyj granatu. Możesz spróbować wskoczyć na jedną ze skalnych półek po bokach. Po pokonaniu wrogów podążaj dalej oznaczonym korytarzem.
Po przejściu korytarzami i kładką w jaskini trafisz do większego pomieszczenia z okrągłym fragmentem w środku, nad którym unosi się Czarnoksiężnik. Dobrze zabić go szybko przy użyciu broni ciężkiej. Pojawi się też sporo Sługów Cienia atakujących całą hordą, idealnie więc, gdyby była to wyrzutnia rakiet. Później zabij jeszcze pozostałych Pochwyconych i posłuchaj dialogu.
Pora wracać. W drodze powrotnej napotkasz nieco większy opór - zaczną pojawiać się między innymi Pochwyceni Hoplici. Uważaj na strzały z ich tarcz. Przygotuj się też na odpieranie ataków fal Sług Pochwyconych - przyda się pistolet maszynowy lub karabin automatyczny jako broń główna.
Czarnoksiężnice Pochwyconych i walka z bossem: Irausk
Gdy wydostaniesz się z jaskiń na powierzchnię, czeka cię kolejne starcie z Porzuconymi - najdłuższe i najpoważniejsze w tej misji. Najważniejsze to pamiętać, by nie dać się okrążyć. Eliminuj nadbiegających wrogów i stale się poruszaj, znajdź dobre miejsce, gdzie możesz na moment się zatrzymać i nie dać się trafić.
Celem głównym jest na początku zniszczenie trzech Czarnoksiężnic. Dobrze użyć broni ciężkiej, by szybko sobie z tym poradzić. Od każdej do centrum lokacji prowadzi strumień energii, dlatego łatwo powinieneś je znaleźć. Wraz z pokonaniem każdej pojawi się więcej podstawowych przeciwników - zachowuj na nich granaty.
Kiedy pokonasz trzy Czarnoksiężnice, zajmij się pozostałymi oponentami. Gdy pokonasz ostatniego, na środku placu pojawi się boss Irausk. To przerośnięta wersja zwykłego Centuriona sił Kombinatu. Strzela między innymi kulami energii, które lecą w twoją stronę dosyć wolno - staraj się je zestrzelić.
- Spis treści: Destiny 2 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Destiny 2 - Io, misja: Furia
Podczas starcia celuj w głowę bossa, ale cały czas poruszaj się bokiem, by w ten sposób nie otrzymywać obrażeń od eksplozji pocisków z jego wyrzutni. Uważaj też na pojawiających się wrogów, eliminuj ich szybko, by nie przeszkadzali.
Jeżeli masz naładowaną moc Super, to odpowiedni moment, by jej użyć. Poszukaj też wzrokiem ciężkiej amunicji. Po rozprawieniu się z Irauskiem poczekaj na koniec rozmowy towarzyszy. Misja się zakończy i zostaniesz przeniesiony do innego obszaru.
Teraz musisz tylko porozmawiać ze stojącym nieopodal Asherem. Później możesz iść do punktu rozpoczęcia następnego zadania fabularnego.