Skip to main content

Destiny 2 - Io, Przygoda: Arecibo

W pogoni za muzyką.

Kolejna Przygoda na Io - jedna z trudniejszych, jeżeli chodzi o liczebność wrogów. Jak zawsze radzimy więc podejść do zadania z większym niż rekomendowany poziomem Mocy.

Większość przeciwników w tej przygodzie to Weksowie, choć natrafi się też paru Porzuconych.


Dostępne od:

  • Poziom: b.d.
  • Moc: 220

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:


Gdy rozpoczniesz Przygodę w oznaczonym miejscu, Duch porozmawia z Asherem. Chodzi o źródło podejrzanej muzyki. Udaj się w oznaczone miejsce, użyj Wróbla - pamiętaj, że poza znacznikiem misji pojawiającym się, gdy aktywujesz Ducha, cel misji wskazuje też mała strzałeczka na obrzeżach radaru.

Gdy dotrzesz na miejsce, musisz wejść do jaskini. Podążaj prosto, a następnie skręć w prawo. Zobaczysz Weksów wpatrujących się w dziwny artefakt. Skorzystaj z okazji i szybko ich pokonaj.

Podejdź do dziwnego przedmiotu, z którego dobywa się muzyka i zbadaj go. Gdy to zrobisz i posłuchasz Ducha, będziesz musiał ruszać w dalszą drogę. Jedź Wróblem za wskaźnikiem misji. W pewnym momencie wskaźnik zniknie i sam musisz znaleźć artefakt. Jest on na wprost od prześwitu budynku, przez którym przejeżdżasz pod koniec trasy - w jaskini po drugiej stronie pola bitwy.

Ponownie przeanalizuj cel, wsiadaj na Wróbla i znów jedź dalej. Gdy przejedziesz przez dużą strukturę i wyjedziesz na otwarty plac, pokonaj Weksów. Artefakt muzyczny jest ponownie w jaskini, po lewej stronie, na dole. Zlikwiduj śpiących Weksów, zbadaj cel i znów ruszaj w drogę.

Dotrzesz do budynku, w środku aktywuje się strefa z restrykcjami odradzania. Idź za znacznikiem. Przejdź przez drzwi, a dotrzesz do większego pomieszczenia, gdzie zaczną pojawiać się Weksowie.

Na początku starcia nie używaj broni ciężkiej

Przeciwników będzie tu mnóstwo. Na początku to podstawowe Gobliny, ale z czasem zaczną pojawiać się coraz lepsze jednostki. Zachowaj Moc Super na późniejszy etap potyczki.

Często materializują się Fanatycy - pamiętaj, że wybuchając, ranią innych i wykorzystuje to. Dobrze też wyposażyć rewolwer Słoneczny Strzał, jeżeli masz go w ekwipunku. Jak najczęściej korzystaj z granatów. Poruszaj się i odbiegaj na większe odległości, by spokojnie celować.


Spis treści: Destiny 2 - poradnik, solucja

Następnie: Destiny 2 - Io, Przygoda: Szał za kółkiem


Na końcu zaczną pojawiać się Cyklopy - nie daj się trafić ich pociskami. Ich czuły punkt znajduje się pod nimi, na podłodze. Wyjątkowo nie jest to oko, jak u Hydr czy Harpii.

Po walce idź jeszcze korytarzem prowadzącym w dół. Skręć w prawo przy pierwszej okazji. Podejdź do oznaczonego miejsca i aktywuj Ducha, by zbadać to miejsce. Po chwili Przygoda się zakończy.

Zobacz także