Skip to main content

Destiny 2 - Io, Przygoda: Wzrost napięcia

Weksowie i platformy.

Kolejny raz działasz na zlecenie Ashera. Musisz zająć się niewytłumaczonymi zjawiskami związanymi z działaniami Weksów na Io. Rekomendowany poziom Mocy to w przypadku tej Przygody 130, ale zalecamy rozpocząć misję z poziomem co najmniej 150 - by, jak zawsze, uniknąć frustrujących chwil.

Podczas misji zmierzysz się wyłącznie z Weksami. Radzimy wyposażyć karabin zwiadowczy lub - najlepiej - snajperski.


Dostępne od:

  • Poziom: b.d.
  • Moc: 130

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:


Po rozpoczęciu misji zwróć uwagę na ikonę wskazującą cel - musisz udać się do pobliskich jaskiń. Przed wejściem możesz pokonać paru Porzuconych, ale możesz też ich po prostu ominąć. Nie będą cię ścigać.

Podziemnym korytarzem dotrzesz do jaskini. Nie zeskakuj na dół, tylko przeskocz na kolejną półkę skalną w jaskini. Dalej ujrzysz Weksów chroniących tajemniczy konstrukt. Odczekaj parę sekund i rzuć we wrogów granatem, wykończ tych, którzy przeżyją.

Na miejscu wrogów pojawi się boss - Hydra, Konstruktywny Umysł. Zacznij go atakować, pamiętając, by nie strzelać, kiedy jeden z elementów tarczy zasłania wroga - tej bariery przebić się nie da. Po chwili boss stanie się niewrażliwy na ataki i zaczną pojawiać się normalni Weksowie.

Możesz tu użyć mocy Super, jeżeli nagromadzi się wielu przeciwników. Uważaj przede wszystkim na Minotaury oraz Hobgobliny, które zadają najwięcej obrażeń z daleka. Kiedy pozbędziesz się wszystkich, znów możesz strzelać do bossa, ale ten po chwili po prostu zniknie.

Wracaj na zewnątrz i spójrz na wskaźnik celu. Wsiadaj na Wróbla (chyba, że jeszcze go nie posiadasz) i jedź do celu. Uważaj nad przepaścią - spójrz w dół. Zmaterializuje się wyskocznia, w którą musisz wejść. Dolecisz na platformę. Poczekaj moment, aż pojawi się kolejna i skocz na nią. Potem poczekaj na kolejną.

Na największej platformie stań na okrągłym panelu na ziemi. Poczekaj na koniec dialogu. Na panelu pojawi się słup, przy którym musisz przebywać, jednocześnie odpierając ataki Weksów. Dobrze wyposażyć wyrzutnię rakiet - strzelając w materializującą się grupę możesz załatwić wielu wrogów naraz.

Wyrzutnia rakiet przyda się na grupy wrogów, ale na bossa najlepsza będzie snajperka

Możesz używać mocy Super, o ile jest naładowana, ale uważaj - jeżeli moc wymaga podejścia do celu, jak Kostur Łowcy, to atakowanie Harpii skończy się upadkiem. Poruszając się i skacząc po platformie cały czas patrz pod nogi. W razie czego, po upadku czy śmierci odrodzisz się na miejscu, więc nie tracisz wiele.

Po pokonaniu kilku grup Weksów cel się zaktualizuje. Musisz przejść do kolejnego portalu-wyskoczni, by trafić na nową platformę. Tak jak poprzednio, poczekaj na pojawienie się następnych i wskocz na ostatnią. Teraz czeka cię już tylko walka z bossem.


Spis treści: Destiny 2 - poradnik, solucja

Następnie: Destiny 2 - Io, Przygoda: Arecibo


Założenia potyczki są proste, bo wróg niczym nie różni się od zwykłej Hydry - ma tylko więcej zdrowia i zadaje większe obrażenia. Czekaj, aż tarcza się przesunie i strzelaj w oko. Idealna jest tutaj snajperka, najlepiej z obrażeniami próżniowymi.

Uważaj na pojawiających się co jakiś czas Weksów. W pewnym momencie będziesz też musiał pokonać dwa cyklopy, które - co gorsza - niewrażliwy na obrażenia boss będzie próbował zasłaniać sobą. Musisz więc odpowiednio się ustawiać. Gdy je pokonasz, dalej strzelaj w bossa, już wrażliwego.

Po pokonaniu przeciwnika udaj się do oznaczonej wyskoczni, by dotrzeć na ziemię. Przygoda się zakończy, gdy wysłuchasz do końca Ashera.

Zobacz także