Destiny 2: Klątwa Ozyrysa wprowadzi nowe atrakcje poboczne
Przygody, Szturmy i Proroctwa.
Bungie ujawniło nowe misje, aktywności i wydarzenie publiczne, jakie pojawią się w Destiny 2 wraz z premierą rozszerzenia Klątwa Ozyrysa. Dodatek ukaże się 5 grudnia na PC, PS4 i Xbox One.
Zaczynając od tego ostatniego, wydarzenie o nazwie Crossroads ma być największą tego typu atrakcją w grze, w pełni wykorzystującą zmieniający się wygląd lokacji na Merkurym, planecie z dodatku. Rozgrywka będzie raczej klasyczna, polegająca na strzelaniu i przenoszeniu kul, ale na znacznie większym obszarze, ze skakaniem na platformach, które pojawią się tylko na czas trwania walki.
Przedstawiciele z Bungie mówili podczas niedawnej prezentacji na żywo, że można także liczyć na atrakcyjne nagrody, choć materiał wideo pokazał raczej standardowy zestaw - token i niebieski sprzęt.
Idąc dalej, powrócił temat Nieskończonego Lasu, ujawnionego już tydzień temu. Lokacja jest symulacją przygotowaną przez Vexów, używaną przez tę rasę do eksploracji przeszłości, teraźniejszości i przyszłości w poszukiwaniu informacji.
Ciągłe zmieniająca się natura miejscówki pozwala wprowadzić sporą różnorodność. Jedną z innowacji będą Przygody, które zaoferują tylko ustalony początek i koniec, a „środek” będzie generowany proceduralnie. Całość ma być „inteligentnie projektowana” w locie, na bazie zestawu gotowych sekcji, przeciwników i otoczenia.
Klątwa Ozyrysa zaoferuje także heroiczne wersje tych przygód, opisywane przez Bungie jako bardzo trudne.
Wspomniano także o nowym zestawie Szturmów. Najpierw przejdziemy je w ramach kampanii fabularnej rozszerzenia, jako kolejne misje. Później wrócimy już z dwójką innych graczy.
Ujawniono także, że po ukończeniu opowieści otrzymamy dostęp do 11 specjalnych zadań - Proroctw. Te będą związane z określonymi modelami broni, stanowiąc kombinacje wymienionych powyżej, innych atrakcji pobocznych.
Trzeci i ostatni pokaz na żywo z Klątwy Ozyrysa odbędą się 29 listopada.